Update 27 juli - Samples uit 366 open flessen! heel veel toegevoegd aan de sampledump!!
Moderator: AquaVitae
Re: Grote update per 21-03/2019 - Samples uit 311 open flessen!! + idioot grote sampledump!!
Stevige update.. nieuwste lijst geplaatst in de hoofdpost 
0 x
Re: Mega grote update per 06/02/2019 - Samples uit 301 open flessen! +/- 50 flessen nieuw!!
jhvdb schreef:..
ik heb een privebericht van je gehad over samples, maar ik kan je niet antwoorden gezien je blijkbaar de optie tot ontvangen van priverberichten uitgeschakeld hebt staan...
graag die optie aanzetten en me even melden dat ik je daarna wel kan antwoorden, tnx
0 x
Re: Mega grote update per 06/02/2019 - Samples uit 301 open flessen! +/- 50 flessen nieuw!!
henri schreef:jhvdb schreef:..
ik heb een privebericht van je gehad over samples, maar ik kan je niet antwoorden gezien je blijkbaar de optie tot ontvangen van priverberichten uitgeschakeld hebt staan...
graag die optie aanzetten en me even melden dat ik je daarna wel kan antwoorden, tnx
Done...
0 x
Friendship is like whisky....the older the better
jhvdb schreef:henri schreef:jhvdb schreef:..
Done...
Nope. ik kan je nog altijd niet antwoorden helaas
stuur maar even een mail anders naar hbvdree [@] hotmail dot com
0 x
Re: Grote update per 12/4/2019 - Samples uit 330 open flessen!! + idioot grote sampledump!!
updated lijst geplaatst in de hoofdpost
330 open flessen / 30 in de opruiming
330 open flessen / 30 in de opruiming
0 x
Re: Update 24/4/2019 - Samples uit 327 open flessen!! ( 29 nieuw!! ) + idioot grote sampledump!!
nieuwe lijst in de hoofdpost, per april alweer 29 flessen nieuw!!
0 x
Re: Update 30/4/2019 - Samples uit 332 open flessen! ( 40 nieuw!! ) + idioot grote sampledump!
nieuwste lijst nu te downloaden in de hoofdpost.. uiteindelijk 40 nieuwe flessen per april... 

1 x
Re: Update 29 mei 2019 - Samples uit 341 open flessen! Veel toegevoegd aan lijst en dump!
update per 29 mei - deze maand 27 flessen toegevoegd aan de lijst! 
0 x
Re: Update 1 juli juni 2019 - Samples uit 354 open flessen! 30 flessen nieuw per juni!
stevige update per 1 juli geplaatst in de hoofdpost! 30 nieuwe flessen per juni 
0 x
Re: Update 17 juli 2019 - Samples uit 362 open flessen! heel veel nieuw toegevoegd!
update lijst in de hoofdpost per 17 juli 
0 x
Re: Update 27 juli - Samples uit 366 open flessen! heel veel toegevoegd aan de sampledump!!
Update; nieuwe lijst geplaatst in de hoofdpost
deze maand alweer 33 nieuwe flessen toegevoegd ( en niet de minste
)
deze maand alweer 33 nieuwe flessen toegevoegd ( en niet de minste
0 x
Terug naar “Samples gevraagd/aangeboden”