The Game of Thrones Whisky Collection

Hier beperken we ons tot Schotse single malt, dus afkomstig van één distilleerderij.
defeatless
Moderator
Moderator

Re: The Game of Thrones Whisky Collection

Ongelezen berichtdoor defeatless » 23 Feb 2019, 00:33

Ik zit dit eens allemaal door te lezen. Deels ben ik verwonderd, deels ben ik verheugd.

Verwonderd dat mensen hier überhaupt geld aan uitgeven om op de kast te zetten of denken dat ze goud in handen hebben. Maar ook verwonderd over het feit dat dit dus blijkbaar enorm verkoopt. Maar goed dat geldt evenzo voor de huidige muzieksmaak van de jongeren (Nederrap / hiphop / Famke Louise / Josivio / Boef), het bloed komt me regelmatig uit de oren.

Verheugd ben ik doordat er op deze manier gewoon gegarandeerd beter spul voor ons over blijft!

BTW! @Sören Geniaal! :duimop :respect
2 x

Freezeroz
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor Freezeroz » 23 Feb 2019, 08:11

Ben erg benieuwd of de GOT Lagavulin ook bij Lagavulin zelf in de shop staat trouwens.
Mocht iemand trouwens nog vragen hebben over Diageo gerelateerde zaken, de baas van Diageo NL gaat mee met de D12 Lagavulin trip over drie weken. Ik heb dan volop kans om hem wat vragen te stellen.
0 x
Afbeelding

Freezeroz
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor Freezeroz » 23 Feb 2019, 08:12

Maar goed dat geldt evenzo voor de huidige muzieksmaak van de jongeren (Nederrap / hiphop / Famke Louise / Josivio / Boef), het bloed komt me regelmatig uit de oren.

Dat zijn woorden recht uit mijn hart :goedgedaan.
0 x
Afbeelding

Toon
Senior
Senior

Ongelezen berichtdoor Toon » 23 Feb 2019, 09:10

Freezeroz schreef:Ben erg benieuwd of de GOT Lagavulin ook bij Lagavulin zelf in de shop staat trouwens.
Mocht iemand trouwens nog vragen hebben over Diageo gerelateerde zaken, de baas van Diageo NL gaat mee met de D12 Lagavulin trip over drie weken. Ik heb dan volop kans om hem wat vragen te stellen.

Vraag dan is hoeveel flessen er van ieder huis gebotteld zijn als je wil. Oh ja vraag hem ook nog waarom ze niet antwoorden op mails ivm deze reeks. :bigsmile
0 x

Dax
Senior
Senior

Ongelezen berichtdoor Dax » 27 Feb 2019, 21:13

Mij hebben ze keurig te woord gestaan vanuit Engeland op mijn vraag naar een mooie G.O.T. poster met de flessen erop.
Helaas wel met de reactie dat deze er niet is, maar ze wilden mij wel een afbeelding doorsturen zodat ik zelf de poster kon laten maken.
Ik ben in ieder geval blij met mijn serie van 8 flesjes, het is al leuk om er naar te kijken en ze mij gaan vervelen kan ik ze altijd nog soldaat maken.
1 x

Ardking
Senior
Senior

Ongelezen berichtdoor Ardking » 28 Feb 2019, 15:58

Holkers schreef:
Toon schreef:Staan er ondertussen 2 op catawiki :-P Game of thrones veiling is coming. :hoedaf

8 sets en bijna het dubbele aan enkele flessen. Allemaal mensen die denken te kunnen rentenieren

Geef ze eens ongelijk, 400 euro op een set verdienen, kan je weer mooie andere flesjes van kopen die wel de moeite waard zijn.
1 x
"Volo et Valeo"

Nickolaas
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor Nickolaas » 28 Feb 2019, 20:26

Ardking schreef:
Holkers schreef:
Toon schreef:Staan er ondertussen 2 op catawiki :-P Game of thrones veiling is coming. :hoedaf

8 sets en bijna het dubbele aan enkele flessen. Allemaal mensen die denken te kunnen rentenieren

Geef ze eens ongelijk, 400 euro op een set verdienen, kan je weer mooie andere flesjes van kopen die wel de moeite waard zijn.

Probleem is wel dat die flippers (want laten we wel wezen; de dikke meerderheid van die gasten koop ze niet om ze op te drinken of om voor de leuk in de kast te zetten) zo whiskyprijzen als een gek omhoog stuwen. En daardoor betaalt de gewone whiskydrinker steeds meer voor z'n flesje.
3 x
Afbeelding

gerritbakker57
Whisk(e)y goeroe
Whisk(e)y goeroe

Ongelezen berichtdoor gerritbakker57 » 28 Feb 2019, 20:49

Freezeroz schreef:Ben erg benieuwd of de GOT Lagavulin ook bij Lagavulin zelf in de shop staat trouwens.

Yep, mooie kans om te vragen wat de laatste Managers Dram is en gaat worden. Ben benieuwd of je daar antwoord op krijgt. Buiten dat, heel veel plezier op deze trip, ben best een beetje jaloers :Slainte
2 x

Toon
Senior
Senior

Ongelezen berichtdoor Toon » 01 Mar 2019, 17:26

Ardking schreef:
Holkers schreef:

Weer een hoeveelheid GoT setjes aangeboden op catawiki :o :P
0 x

Bram84
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor Bram84 » 01 Mar 2019, 20:45

En het gekke is dat de hamer 300€ + wordt afgeklopt terwijl er nog voldoende voorraad is en in juni komt de volgende lading :HitHead
0 x

Reichenbach
Moderator
Moderator

Ongelezen berichtdoor Reichenbach » 01 Mar 2019, 21:08

Bram84 schreef:En het gekke is dat de hamer 300€ + wordt afgeklopt terwijl er nog voldoende voorraad is en in juni komt de volgende lading :HitHead
Handel is soms ondoorgrondelijk. Er is ook een levendige handel in de cadeaubonnen van de Intertoys.
1 x
"Een fles in de week?" - "O nee dokter dat haal ik niet... Een week"

Len
Senior
Senior

Ongelezen berichtdoor Len » 02 Mar 2019, 11:55

De foto's van deze set komen me nu wel wat de strot uit :-P .

Al had ik toch ook graag het samplesetje geproefd :sst
0 x

XXoF
Actief lid
Actief lid

Ongelezen berichtdoor XXoF » 03 Mar 2019, 09:14

Afgelopen week stonden er nog voldoende op Heathrow Airport.

Volgens een medewerker is Diageo nu bezig met productie voor de juni levering en is het daarna echt afgelopen.

Ik heb toch maar een set meegenomen (kosten omgerekend €428 :-) ) en moet zeggen dat tot nu toe de Lagavulin mijn favoriet is.
Bijlagen
21AB7110-3D61-4FEB-A6C3-34278AA2A4D1.jpeg
21AB7110-3D61-4FEB-A6C3-34278AA2A4D1.jpeg (114.92 KiB) 2079 keer bekeken
1 x

DvdB
Top bijdrager
Top bijdrager

Ongelezen berichtdoor DvdB » 03 Mar 2019, 12:27

Op FB word je er ook mee 'doodgegooid' zowel vraag als aanbod :?

Dirk
0 x

Ardking
Senior
Senior

Ongelezen berichtdoor Ardking » 03 Mar 2019, 14:30

Catawiki veiling gaan ze rond de 800-1200 euro weg, dus als juni de laatste zou zijn dan knallen ze nog verder omhoog! Toch ook maar wat aanschaffen dan, 400 tot 700 euro winst per setje, kan mijn verzameling weer uitbreiden. Blijkbaar willen mensen bedonderd worden :dancing
0 x
"Volo et Valeo"

Terug naar “Schotse single malt (Scottish Single Malt)”