Cor - Vinabc schreef:En dan komt volgens mij ook de Longrow single Cask voor Nederland mee.
Enig idee welk vattype Cor? Leeftijd, prijs, etc.?

Cor - Vinabc schreef:En dan komt volgens mij ook de Longrow single Cask voor Nederland mee.

Cor - Vinabc schreef:Zal ik moeten navragen. Weet alleen dat er iets aankomt. In november zijn er wat proeverijen in Nederland geweest en daar is ie volgens mij ook geproefd. Wellicht iemand van het forum bij aanwezig geweest?

Mark schreef:Heeft iemand de nieuwe Springbank CS 2018 toevallig al geproefd? Zelfde kwaliteit als de voorgaande edities?
nigel_tufnel schreef:Mark schreef:Heeft iemand de nieuwe Springbank CS 2018 toevallig al geproefd? Zelfde kwaliteit als de voorgaande edities?
Ik heb ‘m al een tijdje open en al een paar keer geproefd.
Hij is duidelijk anders.
Minder sherry invloed.
Ik neig denk ik toch eerder naar de vorige versies.

Een prettige verrassingCor - Vinabc schreef:Blijkt er stiekem gewoon een nieuwe 21 te zijn; 45% port en 55% rumEen prettige verrassing

Willum schreef:Cor - Vinabc schreef:Blijkt er stiekem gewoon een nieuwe 21 te zijn; 45% port en 55% rumEen prettige verrassing
Je bent er wel errug vroeg bij...ik heb deze mail net binnen van Springbank.![]()
Coming Soon - Springbank 21yo
Members of the Springbank Society,
We are delighted to confirm the upcoming release of the new Springbank 21yo 46%. This release will be available in Europe from Friday 15th March 2019.The latest edition of our 21yo was matured in 45% Port casks and 55% Rum casks and bottled at 46%. There are approximately 3600 bottles available worldwide.
This bottling will be available in Europe from Friday 15th March 2019

Reichenbach schreef:Dat was toch een NAS? Je had ook Longrow CV, dat zou nu de Longrow Peated zijn. Waar dat CV voor stond schijnt een bewaard geheim te zijn.

Interessant.Nuyts schreef:... zei de persoon in kwestie dat deze in 2019 opnieuw gebotteld was.
Terug naar “Schotse single malt (Scottish Single Malt)”
Gebruikers op dit forum: JoachimV10 en 12 gasten