Even voorstellen - Luca
Re: Even voorstellen - Luca
Hallo en welkom op het forum!
Veel te vinden qua info en antwoord op je vraag om goedkoop te beginnen is een Laproaig 10, heerlijk!
Veel te vinden qua info en antwoord op je vraag om goedkoop te beginnen is een Laproaig 10, heerlijk!
1 x
"Volo et Valeo"
goosebumps schreef:Talisker 10 is een betaalbare rokerige whisky die lekker is. Of als je nog wat heftiger wil een Arbeg Ten. En als je voor blends wil gaan, Peat monster van Compass Box en Big Peat van Douglas Laing zijn ook lekker en redelijk betaalbaar.
de Talisker 10 heb ik gehad, was in het begin even wennen maar ben het gaan waarderen toen ik op de helft zat;)
dus zoek nu nog iets in die categorie. Heb de ardbeg 10 veel voorbij zien komen, wel de moeite waard dus?
0 x
Rien68 schreef:Welkom Luca!
Nog geen Vega in je collectie?
Hoe bedoel je?
1 x
Whisker92 schreef:Rien68 schreef:Welkom Luca!
Nog geen Vega in je collectie?
Hoe bedoel je?
Inhaken op de 2e verdieping.
2 x
- MuziekDrank
- Actief lid

Whisker92 schreef:goosebumps schreef:Talisker 10 is een betaalbare rokerige whisky die lekker is. Of als je nog wat heftiger wil een Arbeg Ten. En als je voor blends wil gaan, Peat monster van Compass Box en Big Peat van Douglas Laing zijn ook lekker en redelijk betaalbaar.
de Talisker 10 heb ik gehad, was in het begin even wennen maar ben het gaan waarderen toen ik op de helft zat;)
dus zoek nu nog iets in die categorie. Heb de ardbeg 10 veel voorbij zien komen, wel de moeite waard dus?
De Ardbeg 10 is naar mijn mening zeker de moeite waard om eens te proberen! Benieuwd wat je ervan zal vinden. Welkom op het forum!
0 x
Whisker92 schreef:FGG schreef:Whisker92 schreef:haha bedankt. wil na deze een rokerige/krachtige whisky aanschaffen.
Ik zou voor een niet-rokerige, krachtige gaan. Een mooie A'Bunadh of zo.
Is dat advies omdat ik nog een beginneling ben of persoonlijke voorkeur?even benieuwd
Dat is mijn persoonlijke voorkeur. Een advies wordt lastig voor iets wat zo persoonlijk is als whisky. Ik ben zelf ook aan de rokerige kan begonnen maar uiteindelijk toch omgeslagen.
0 x
Whisker92 schreef:goosebumps schreef:Talisker 10 is een betaalbare rokerige whisky die lekker is. Of als je nog wat heftiger wil een Arbeg Ten. En als je voor blends wil gaan, Peat monster van Compass Box en Big Peat van Douglas Laing zijn ook lekker en redelijk betaalbaar.
De Ardbegs zijn zeker de moeite waard maar ik zou toch eerder voor een lagavulin 16 gaan, over betaalbare toppers gesproken, of misschien een Kilchoman Machir Bay. De rest van de Kilchomans zijn ook prima, maar gaan al weer wat vlotter ergens tussen de €50 en €100 zitten.
0 x
Terug naar “Even voorstellen, dat vinden we leuk !”