HWF-VBT 10: Sponsor 4: 3006 Whisky

De tiende "blinde" forum-proeverij. Terug van weg geweest!

Moderators: FGG, Willum, Dre

Gebruikersavatar
Dre
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 3044
Lid geworden op: 16 Dec 2015, 01:03
Locatie: Breda

HWF-VBT 10: Sponsor 4: 3006 Whisky

Ongelezen berichtdoor Dre » 20 Nov 2018, 20:03

3006 Whisky

Een woord van deze sponsor;

Een aantal van jullie is al bekend met mijn uit de hand gelopen hobby (net als enkele mede sponsoren). Wat achtergrondinformatie over het project is hier te vinden: Het vatenavontuur - 3006 Whisky

Deze botteling voldoet weer aan de company policy; cask strength en niet gefilterd en gekleurd. De Miltonduff is een 10 jaar (en een dag) oude whisky van een 1st fill bourbon barrel. Speciaal voor jullie de planning wat strakker gemaakt en in de week dat de samples de deur uit gingen pas binnen. Inmiddels zit er in dat vat een IPA bier.

Om te verklappen wat de referentie met 10 is; het is niet de leeftijd. Dit is de 10de botteling van 3006 Whisky. Ofwel de laatste uit een serie van vijf (Linkwood, Tobermory (Ledaig), Secrets of Orkney vol. 1 & vol. 2) die eind september naar Nederland gekomen zijn.

Dank voor jullie deelname, ook de organisatie bedankt voor haar inspanningen en het glas als aandenken! Mocht iemand een flesje willen aanschaffen, er loopt een kleine promoactie in samenwerking met Cor van VinABC, doe er je voordeel mee!

Een aanvullend woord van de organisatie:
Het was nog even spannend met deze whisky, zoals Jop aangeeft is het pallet pas twee dagen vóór De Grote Versampel- en Verzenddag van het VBT in Nederland aangekomen. Om het toch nog op tijd in orde te krijgen is Jop persoonlijk naar Breda gereden met de flessen, waar we ze vers direct in de flesjes hebben gegoten.
Extra hulde voor deze inspanningen aan Jop, onze dank is groot, we hebben het enorm gewaardeerd (en het was ook erg gezellig! :Slainte )
3006 Jop en de VBT organisatie.jpg
3006 Jop en de VBT organisatie.jpg (103.1 KiB) 6599 keer bekeken
15 x

SirNagalot
Senior
Senior
Berichten: 167
Lid geworden op: 27 Jun 2017, 09:50
Locatie: Oost-Vlaanderen

Re: HWF-VBT 10: Sponsor 4: 3006 Whisky

Ongelezen berichtdoor SirNagalot » 20 Nov 2018, 20:13

Mooie whisky, bedankt voor dit sample :). Erg jammer dat ik als Belg moeilijk een flesje kan kopen, want dit zou ik graag in huis hebben.
1 x
Afbeelding

Gebruikersavatar
Rien68
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 3110
Lid geworden op: 20 Dec 2014, 01:39
Locatie: Fryslân

Re: HWF-VBT 10: Sponsor 4: 3006 Whisky

Ongelezen berichtdoor Rien68 » 20 Nov 2018, 20:15

Top aktie van Jop, leuke vent ook :goedgedaan
1 x

Gebruikersavatar
Erik Elixir
Senior
Senior
Berichten: 419
Lid geworden op: 23 Mei 2011, 21:31
Locatie: Bunschoten-Spakenburg

Re: HWF-VBT 10: Sponsor 4: 3006 Whisky

Ongelezen berichtdoor Erik Elixir » 20 Nov 2018, 20:19

Bedankt Job!

Leuk om eens een botteling van 3006 te kunnen proeven.
Mijn eerste.
1 x

andre8x8
Top bijdrager
Top bijdrager
Berichten: 587
Lid geworden op: 03 Mar 2012, 17:01

Re: HWF-VBT 10: Sponsor 4: 3006 Whisky

Ongelezen berichtdoor andre8x8 » 20 Nov 2018, 20:24

NederlandParaat (Jop) bedankt !
Leuk om een 3006 botteling voorgeschoteld te krijgen.
:duimop
1 x
Afbeelding

Gebruikersavatar
fjharms
Whisk(e)y goeroe
Whisk(e)y goeroe
Berichten: 1755
Lid geworden op: 24 Mar 2016, 11:56
Locatie: regio Eindhoven

Re: HWF-VBT 10: Sponsor 4: 3006 Whisky

Ongelezen berichtdoor fjharms » 20 Nov 2018, 20:30

Hardstikke bedankt Jop!
Ik vond dit een zeer aangename dram :goedgedaan
1 x
Afbeelding

Gebruikersavatar
MacErik
Top bijdrager
Top bijdrager
Berichten: 694
Lid geworden op: 27 Jul 2015, 17:45
Locatie: Amersfoort

Re: HWF-VBT 10: Sponsor 4: 3006 Whisky

Ongelezen berichtdoor MacErik » 20 Nov 2018, 20:31

Wederom een uitsteknde botteling Job, dank daarvoor :hoedaf
1 x
Afbeelding

Gebruikersavatar
Nederland-paraat
Senior
Senior
Berichten: 252
Lid geworden op: 17 Sep 2013, 18:47

Re: HWF-VBT 10: Sponsor 4: 3006 Whisky

Ongelezen berichtdoor Nederland-paraat » 20 Nov 2018, 22:21

Als je tijden als deelnemer hebt deelgenomen dan is het altijd leuk om als sponsor bij te dragen aan dit mooie evenement. Naast de whisky ook de labels mogen knippen voor jullie pakketten. Nog een mooi glas als aandenken aan overgehouden :goedgedaan

Hopelijk via deze manier toch weer wat mensen kennis kunnen laten maken met een onderbelichte whisky in een mooi prijsniveau.

SirNagalot schreef:Mooie whisky, bedankt voor dit sample :). Erg jammer dat ik als Belg moeilijk een flesje kan kopen, want dit zou ik graag in huis hebben.


Een tripje naar Nederland kan nooit kwaad. En anders kunnen we vast wel wat bedenken :lekker

WhiskyclubSpakenburg schreef:Mijn eerste.


Er komt nog meer aan, dus wie weet niet de laatste.
6 x

Gebruikersavatar
dannyp44
Top bijdrager
Top bijdrager
Berichten: 825
Lid geworden op: 25 Feb 2017, 14:45
Locatie: Elburg

Re: HWF-VBT 10: Sponsor 4: 3006 Whisky

Ongelezen berichtdoor dannyp44 » 20 Nov 2018, 23:04

Bedankt. Echt een mooie whisky.
2 x

Harrie
Whisk(e)y goeroe
Whisk(e)y goeroe
Berichten: 1706
Lid geworden op: 30 Okt 2013, 16:32

Re: HWF-VBT 10: Sponsor 4: 3006 Whisky

Ongelezen berichtdoor Harrie » 20 Nov 2018, 23:27

Dank je wel, Job! Goeie actie :goedgedaan
2 x
Afbeelding

Gebruikersavatar
defeatless
Moderator
Moderator
Berichten: 3577
Lid geworden op: 11 Jun 2014, 23:45
Locatie: Wageningen

Re: HWF-VBT 10: Sponsor 4: 3006 Whisky

Ongelezen berichtdoor defeatless » 21 Nov 2018, 00:55

Bedankt man!
Het viel mij niet helemaal in de smaak, maar gelukkig is er nog voldoende meer te krijgen!
2 x

Cor - Vinabc
(Whisky)Professional
(Whisky)Professional
Berichten: 1286
Lid geworden op: 11 Nov 2015, 11:47
Contact:

Re: HWF-VBT 10: Sponsor 4: 3006 Whisky

Ongelezen berichtdoor Cor - Vinabc » 21 Nov 2018, 10:20

Wat Jop al schreef, samen hebben we afgesproken na afloop van deze VBT een aanbod te doen aan de forumleden. Mocht deze Miltonduff je in de smaak zijn gevallen, dan kan je 'm bij ons bestellen en krijg je een gratis een 6cl sample van de 3006 -Tobermory 10 yrs old er bij.

https://dramshop.nl/nl/ds-whisky/produc ... 006-whisky
1 x
http://www.vinabc.nl - voor online whisky bestellen.

Gebruikersavatar
FGG
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 2694
Lid geworden op: 31 Aug 2016, 19:35
Locatie: Hengelo
Contact:

Re: HWF-VBT 10: Sponsor 4: 3006 Whisky

Ongelezen berichtdoor FGG » 21 Nov 2018, 10:41

Dre schreef:(en het was ook erg gezellig! :Slainte )


:nat
2 x
Whisky is the answer... (I don't remember the question)

Afbeelding

Mijn samplelijst

Gebruikersavatar
Alex
Actief lid
Actief lid
Berichten: 96
Lid geworden op: 09 Jun 2015, 19:46
Locatie: Waalwijk

Re: HWF-VBT 10: Sponsor 4: 3006 Whisky

Ongelezen berichtdoor Alex » 21 Nov 2018, 12:56

Jop bedankt voor de sponsoring. Ik vond het een prima whisky :duimop
2 x
Afbeelding

Gebruikersavatar
Willem vd K
Whisk(e)y goeroe
Whisk(e)y goeroe
Berichten: 1304
Lid geworden op: 23 Jan 2013, 15:34
Locatie: Leusden

Re: HWF-VBT 10: Sponsor 4: 3006 Whisky

Ongelezen berichtdoor Willem vd K » 21 Nov 2018, 18:57

Cor - Vinabc schreef:Wat Jop al schreef, samen hebben we afgesproken na afloop van deze VBT een aanbod te doen aan de forumleden. Mocht deze Miltonduff je in de smaak zijn gevallen, dan kan je 'm bij ons bestellen en krijg je een gratis een 6cl sample van de 3006 -Tobermory 10 yrs old er bij.

https://dramshop.nl/nl/ds-whisky/produc ... 006-whisky

Flesje besteld! :goedgedaan

Ik kom 'm vrijdag even halen :bigsmile
3 x
BAM! - ook op Facebook


Terug naar “HWF Virtual Blind Tasting-10”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast