Deelnemers kunnen aangeven in welke categorie ze willen meedoen:
Groep 1: de beginnende whiskydrinker met flessen van 30-70€
Groep 2: de gevorderde drinker met flessen 70-130€
Groep 3: de liefhebber met flessen >130€
Je mag ook aan meerdere groepen meedoen. Als je voldoende flessen in meer dan 1 categorie hebt, en ook graag uit twee of drie categorieën wilt ontvangen.
Je kan hieronder in dit topic jouw deelname bevestigen. Stuur mij graag ook een PB en geef daarin aan in welke categorie je deel wilt nemen. En vergeet niet je mailadres door te geven, deze heb ik straks nodig voor het online lootje trekken.
Inschrijven kan tot 30 november zodat de eerste helft december de pakketjes kunnen worden samengesteld en opgestuurd. Dan heeft iedereen iets lekkers voor onder de boom op kerstavond.
Het pakketje moet een waarde hebben van ongeveer 50 euro (ex verzendkosten). Dit zal vermoedelijk voor een groot deel bestaan uit samples van je eigen flessen maar dat kan gerust worden aangevuld met een lekker hapje (check wel even de houdbaarheidsdatum), boekje, een bijzonder biertje, een mooie rummetje of iets anders. Zeker in categorie 1 moet je wel flink wat samples uit je kast kunnen trekken om alleen met whisky aan de € 50,- te komen, dus wees creatief!
Kijk bij het samenstellen van het pakketje ook even op de Whiskybase-account van degene die je getrokken hebt. Daar kan je zien welke whiskies diegene zelf heeft (gehad) zodat je geen samples stuurt van whiskies die daar al in de kast staan
Volgens mij kan je na aanmelding en het trekken van het digitale lootje aangeven of je specifieke voorkeuren hebt (peat-hater, vegetarisch dus liever geen worst meesturen etc). En daar kan je dan ook je adres aan het lootje toevoegen zodat degene die jouw naam getrokken heeft, weet waar hij zijn pakketje naar toe kan sturen. (Bram, correct me if I'm wrong..)
Ik doe sowieso mee, denk dat ik het even van de verdeling over de categorieën laat afhangen voor welke ik mij opgeef.
Who's in??