HWF-VBT 10: Sample 6 (t/m 12 november '18)
Re: HWF-VBT 10: Sample 6 (t/m 12 november '18)
Maar door de verkoudheid is het toch moeilijk om hem deftig te ruiken en proeven
0 x
Geen verkoudheid om me achter te verschuilen waarom ik het waarschijnlijk wederom helemaal verkeerd ga hebben, maar wat maakt het uit, zolang we er maar lol in hebben
Notities opgestuurd
Notities opgestuurd

3 x
Melchior
The taste of water increases dramatically when adding large amounts of whisky to it.
The taste of water increases dramatically when adding large amounts of whisky to it.
Jones12 schreef:Ook ingestuurd maar denk ook totaal mis
Maar wel weer een ervaring rijker en daar gaat het tenslotte om
2 x
Melchior
MBC schreef:Jones12 schreef:Ook ingestuurd maar denk ook totaal mis
Maar wel weer een ervaring rijker en daar gaat het tenslotte om
Daar heb je volledig gelijk in
0 x
- HammerHead
- Whisk(e)y goeroe

Ook zojuist ingestuurd, ben erg benieuwd naar deze.
1 x
Er zijn nu 23 notes binnen, met nog minder dan een dag te gaan tot de deadline... hopelijk gaan we nog wat meer notes binnen krijgen, dus voor degenen die hem nog een keer moeten proeven: 

0 x
- MaltMuppet
- Top bijdrager

Notes zojuist verstuurd
Ook deze keer denk ik te weten welke het is, en zal ik er weer gigantisch naast zitten verwacht ik
Ook deze keer denk ik te weten welke het is, en zal ik er weer gigantisch naast zitten verwacht ik

3 x
-
SirNagalot
- Senior

Helaas geen tijd gehad om hem te proeven dit weekend, het zal voor vanavond zijn. Ik doe mijn uiterste best om vóór of zo kort mogelijk na 18 uur mijn notes in te sturen.
1 x
Geen notes deze week, wel een keer geproefd. Ik vond hem best lekker, niet heel complex maar ook niet te jong. Ik zat aan een peated highland te denken: ardmore?
0 x
- Wouter1981
- Whisk(e)y goeroe

Ik zie er een paar tussen zitten die totaal geen peat benoemen. Was het te obvious om het te benoemen, of hebben jullie het echt niet waargenomen?
0 x
Wouter1981 schreef:Ik zie er een paar tussen zitten die totaal geen peat benoemen. Was het te obvious om het te benoemen, of hebben jullie het echt niet waargenomen?
Dat viel mij ook al op. De meeste notes van peated whisky beginnen met: peat.

1 x
Wouter1981 schreef:Ik zie er een paar tussen zitten die totaal geen peat benoemen. Was het te obvious om het te benoemen, of hebben jullie het echt niet waargenomen?
Twee 'niet-peat' noemers hadden al aangegeven behoorlijk verkouden te zijn geweest of geworden tijdens het tasten. Dus mogelijk dat peat wat wegvalt bij een verkoudheid? (ik weet het niet uit eigen ervaring, zoals eerder al door iemand genoemd waag ik me zelf ook niet snel aan Single Malts als ik verkouden ben, juist vanwege het verloren gaan van veel geuren en smaken).
1 x
Terug naar “HWF Virtual Blind Tasting-10”