A Gin and Tonic chaps?
-
johan brugge
- Forum goeroe

Re: A Gin and Tonic chaps?
Ik zou bijna in de verleiding komen om er eentje aan te schaffen, maar gin en tonic gaan voor mij niet samen. Te bitter voor mij, ofwel heb ik de juiste gin nog niet gedronken. Die 'The Botanist' intrigeert mij wel moet ik zeggen.
0 x
The only thing that tastes good in whisky is more whisky.
Les injures sont les raisons de ceux qui ont tort
Les injures sont les raisons de ceux qui ont tort
- Jock
- (Whisky)Professional

johan brugge schreef:Ik zou bijna in de verleiding komen om er eentje aan te schaffen, maar gin en tonic gaan voor mij niet samen. Te bitter voor mij, ofwel heb ik de juiste gin nog niet gedronken. Die 'The Botanist' intrigeert mij wel moet ik zeggen.
Of je hebt de juiste Tonic niet gevonden
. Je kan de bitterheid met een citroen of een limoen uitbalanceren. Maar ja de tonic vind ik vooral zomers wel erg lekker. The Botanist vind ik het lekkerst zondertonic en Old Raj met tonic. Old Raj is 55% en The Botanist 46%. Beiden hebben hun charme
0 x
- Tom van Gestel
- Nieuwkomer

Met verschillende soorten gin heb ik nog niet geëxperimenteerd. Als ik een G&T drink is het meestal Gordon's London Dry Gin en Royal Club Tonic. Het smaakt me goed, meestal voeg ik geeneens citroen toe. Misschien heb ik nooit echt iets anders geprobeerd omdat ik de smaak van gin puur niet lekker vind, de volgende fles toch maar iets anders proberen.
0 x
"The truth knocks on your door and you say, "Go away, I'm looking for the truth," and so it goes away. Puzzling."
— Robert M. Pirsig
— Robert M. Pirsig
Ben aan het proberen geweest met verschillende soorten tonic. Vind de tonic namelijk ook zeer bepalend voor mijn G&T. Ik vind de tonic van Thomas Henry (http://www.thomas-henry.nl/) het beste. Smaakt me aanzienlijk beter als Schweppes of Royal Club. Handige kleine flesjes ook.
Laats ook de gin voorraad weer op peil gebracht met een aantal nieuwe flessen: Zuidam gin en Monkey 47. De Zuidam is bij de slijter bij mij om de hoek zeer scherp geprijsd (12,95 euro voor 0,75 liter). Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding vind ik. Ook over de Monkey 47 ben ik erg te spreken, heerlijke kruidig en volle gin maar wel aanzienlijk duurder als de Zuidam.
Laats ook de gin voorraad weer op peil gebracht met een aantal nieuwe flessen: Zuidam gin en Monkey 47. De Zuidam is bij de slijter bij mij om de hoek zeer scherp geprijsd (12,95 euro voor 0,75 liter). Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding vind ik. Ook over de Monkey 47 ben ik erg te spreken, heerlijke kruidig en volle gin maar wel aanzienlijk duurder als de Zuidam.
0 x
- Jock
- (Whisky)Professional

bastafari schreef:Ben aan het proberen geweest met verschillende soorten tonic. Vind de tonic namelijk ook zeer bepalend voor mijn G&T. Ik vind de tonic van Thomas Henry (http://www.thomas-henry.nl/) het beste. Smaakt me aanzienlijk beter als Schweppes of Royal Club. Handige kleine flesjes ook.
Laatst ook de gin voorraad weer op peil gebracht met een aantal nieuwe flessen: Zuidam gin en Monkey 47. De Zuidam is bij de slijter bij mij om de hoek zeer scherp geprijsd (12,95 euro voor 0,75 liter). Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding vind ik. Ook over de Monkey 47 ben ik erg te spreken, heerlijke kruidig en volle gin maar wel aanzienlijk duurder als de Zuidam.
Ik ben ook verzot op Thomas Henry. Bij bottlebusiness.nl te koop. Heb in september een paar dozen Fever Tree meegenomen uit Schotland. Die is ook bij bottlebusiness te koop , maar in Schotland en Engeland bij Tesco supermarkt te koop.
0 x
-
Dennisvanderaa
- Actief lid

Hoi
Ik heb nog een gordens dry distilled gin te koop uit jaartal 1970
Mischien heeft iemand hier intresse erin
Ik heb nog een gordens dry distilled gin te koop uit jaartal 1970
Mischien heeft iemand hier intresse erin
0 x
Terug naar “Andere distillaten zoals Rum, Jenever, Calvados, Grappa, Cognac etc.”