mij zal je nooit horen klagen over het sampelen en over het op de gathering staan met de collectie
Ik haal er namelijk enorm veel plezier uit, en daar kan een paar cent niet tegen op

Ongelezen berichtdoor henri » 08 Nov 2018, 09:32

Ongelezen berichtdoor Dre » 08 Nov 2018, 09:40
henri schreef:geen idee waar we de bij samples gekomen zijn.
Ongelezen berichtdoor henri » 08 Nov 2018, 09:44
Dre schreef:henri schreef:geen idee waar we de bij samples gekomen zijn.
Dat blijft altijd iets merkwaardigs ja, topics over dure flessen, een Gathering, vroeg of laat worden de samples en aanbieders ervan er wel weer bijgehaald.
Ongelezen berichtdoor FGG » 08 Nov 2018, 09:57
Dre schreef:FGG schreef:En dat Marktplaats vol staat met zooi wat iedereen anders in de ton zou flikkeren hoor je niemand over...
Misschien omdat dit een whisky forum is, en geen Marktplaats forum?![]()
Dre schreef:Concluderend: niet zo zeuren allemaal![]()
Vind je iets te duur, koop het dan niet; Vind je dat iets te veel tijd of investering kost, stop dan met aanbieden.
Ongelezen berichtdoor FGG » 08 Nov 2018, 10:00
Dre schreef:henri schreef:geen idee waar we de bij samples gekomen zijn.
Dat blijft altijd iets merkwaardigs ja, topics over dure flessen, een Gathering, vroeg of laat worden de samples en aanbieders ervan er wel weerbijgehaaldonderuit gehaald

Ongelezen berichtdoor Dre » 08 Nov 2018, 10:48
henri schreef:Dre schreef:henri schreef:geen idee waar we de bij samples gekomen zijn.
Dat blijft altijd iets merkwaardigs ja, topics over dure flessen, een Gathering, vroeg of laat worden de samples en aanbieders ervan er wel weer bijgehaald.
heel raar is dat inderdaad gezien het gaat om wat callo zei over de prijzen van drams uit recente flessen bij private collections op de gathering.
ik neem overigens aan dat mijn uitleg op de pagina hiervoor wel moet volstaan.

Terug naar “Festiviteiten, evenementen en proeverijen (NaT) agenda en aankondigingen”
Gebruikers op dit forum: WhiskyDudes en 6 gasten