CWC! Ik vind David Stirk een hele aardige man, maar eerlijk gezegd vind ik het meestal niet zo heel lekker wat hij bottelt - dat blijkt ook nu weer. Natuurlijk zit er prachtspul tussen, maar voor mij persoonlijk is dat wel zoeken. Maar gezien de populariteit van zijn bottelingen en de scores van zo'n beete alle andere VBT'ers heb ik geen recht van spreken

. Overigens wel een paar bonuspunten voor mezelf omdat ik goed zat met ABV (ongeveer 53%) en niet-Schots

.
Dat gezegd hebbende, ga ik nog wel een keertje goed zitten voor de tweede helft van het sample, want de eerste heb ik gedronken na een Schot (sample #4), en misschien dat water en brood het smaakpalet toch niet voldoende hebben geneutraliseerd. To be continued...