Welke whisk(e)y drink je momenteel of heb je net op ?
-
johan brugge
- Forum goeroe

Re: Welke whisk(e)y drink je momenteel of heb je net op ?
Chivas Regal 12yo terwijl ik aan het kijken was naar de derde episode van 'Kingdom Hospital' van Stephen King.
0 x
The only thing that tastes good in whisky is more whisky.
Les injures sont les raisons de ceux qui ont tort
Hier was het vananvond de Highland 'Apple' Park. Blijkbaar wordt hij zo wel eens genoemd omdat hij gefinished is op Calvados vaten.
0 x
Gisteravond een Laphroaig 10yo genoten (vaderdagkadootje) en dat was ook echt genoten
Toch vind ik de QC net een tikkie lekkerder...
Toch vind ik de QC net een tikkie lekkerder...
0 x
Vrijdag samen met een kameraad een Lagavullin 16 yo
0 x
- Blackmoresknight
- Actief lid

Ben druk bezig met mijn Lagavulin 1993 Distillers Edition.
0 x
Net wat Nikka whisky from the barrel op. Die had ik al een tijdje niet gehad en nu valt mij weer op hoe goed ie is. 
0 x
2x een Smokehead,
EERRRRRRRRRRUUUUUUUUUUGGGGGGGGG LLLLLLLEEEEEEEEKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKEEEEEEEEEEEERRRRRRRRRR
EERRRRRRRRRRUUUUUUUUUUGGGGGGGGG LLLLLLLEEEEEEEEKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKEEEEEEEEEEEERRRRRRRRRR
0 x
Gisterenavond :
Glenlivet 16y Nadurra ( zeer lekker, veel vanille en typisch glenlivet-fruit op de achtergrond!)
Benromach Peat Smoke Batch 4 ( weer een verrassend lekkere geturfde speysider zoals bv ook de Old Ballantruan, zowel citrus als zoet fruit en turf)
Balvenie Signature 12y Batch 3 ( begint me nu na enkele drams beter te bevallen, mist wat body maar de smaken zitten goed)
Amrut Peated Cask Strength 62.8% ( Een heerlijke whisky
)
Glenlivet 16y Nadurra ( zeer lekker, veel vanille en typisch glenlivet-fruit op de achtergrond!)
Benromach Peat Smoke Batch 4 ( weer een verrassend lekkere geturfde speysider zoals bv ook de Old Ballantruan, zowel citrus als zoet fruit en turf)
Balvenie Signature 12y Batch 3 ( begint me nu na enkele drams beter te bevallen, mist wat body maar de smaken zitten goed)
Amrut Peated Cask Strength 62.8% ( Een heerlijke whisky
0 x
-
johan brugge
- Forum goeroe

Ik hield het gisteren bij een Laph 10yo. Ook een goede standaard whisky, maar mist wat complexiteit in de smaak en heeft een redelijk korte afdronk vind ik.
0 x
johan brugge schreef:Ik hield het gisteren bij een Laph 10yo. Ook een goede standaard whisky, maar mist wat complexiteit in de smaak en heeft een redelijk korte afdronk vind ik.
Ik ook, fles is nu helaas leeg,, blijft een van de favoriete standaad expressies
0 x
johan brugge schreef:Ik hield het gisteren bij een Laph 10yo. Ook een goede standaard whisky, maar mist wat complexiteit in de smaak en heeft een redelijk korte afdronk vind ik.
Ja, maar heer Brugge, dat wilt U natuurlijk allemaal voor dezelfde prijs
En die prijs is al zo laag en bovendien verdienen we aan die fles straks nog maar 50 eurocent
En hij is voor déze prijs echt buitengewoon aantrekkelijk. Deze hoort eigenlijk standaard in ieders "collection".

0 x
-
johan brugge
- Forum goeroe

Ik heb 'm toch ... 

0 x
nu een heerlijke glencadam, zoet en kruidig jammie
0 x
Aberlour A'bunadh batch 34 - geweldige "bom" van 'n whisky, ongelooflijk eigenlijk, dat ze zo iets lekkers kunnen maken
Ik drink 'm eerst neat - zonder water(heel erg sterk, nog net te doen, maar je proeft niet veel) en daarna gaat er water bij, leun je achterover en geniet van 'n waanzinnig lekkere whisky. Veel fruit, sherry, marmelade, abrikozen, rozijnen en nog veel meer! Kan 'm iedereen van harte aanbevelen
Ik drink 'm eerst neat - zonder water(heel erg sterk, nog net te doen, maar je proeft niet veel) en daarna gaat er water bij, leun je achterover en geniet van 'n waanzinnig lekkere whisky. Veel fruit, sherry, marmelade, abrikozen, rozijnen en nog veel meer! Kan 'm iedereen van harte aanbevelen
0 x
Terug naar “De "Gouden Godendrank" in de volle breedte”