HWF-VBT 10: Sample 3 (t/m 22 oktober '18)

De tiende "blinde" forum-proeverij. Terug van weg geweest!

Moderators: FGG, Willum, Dre

Welke score geef je het sample? (Stemmen vanaf ma. 22-10 18:00 uur)

lager dan 70
0
Geen stemmen
70 - 74
1
3%
75 - 79
3
10%
80 - 84
11
35%
85 - 89
14
45%
90 - 94
2
6%
95 of hoger
0
Geen stemmen
 
Totaal aantal stemmen: 31

Gebruikersavatar
Dre
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 3044
Lid geworden op: 16 Dec 2015, 01:03
Locatie: Breda

Re: HWF-VBT 10: Sample 3 (t/m 22 oktober '18)

Ongelezen berichtdoor Dre » 18 Okt 2018, 15:42

Rien68 schreef:
FGG schreef:
Rien68 schreef:Lang geleden dat ik deze smaak heb geproefd, maar het deed me wel direct aan een bepaald merk denken.
Van het weekend eens serieus proeven...

*deze smaak*? :Scratch


Dre heeft m gescrambled ;)

En jij hebt hem nog beter aangepast, dus dat ga ik dan ook in de daarop gevolgde berichten doen ;) .
Ook weer opgelost! :goedgedaan
1 x

Gebruikersavatar
fjharms
Whisk(e)y goeroe
Whisk(e)y goeroe
Berichten: 1755
Lid geworden op: 24 Mar 2016, 11:56
Locatie: regio Eindhoven

Re: HWF-VBT 10: Sample 3 (t/m 22 oktober '18)

Ongelezen berichtdoor fjharms » 19 Okt 2018, 21:03

Deze vanavond voor het eerst geproefd. Zondag nog eens proberen. Vandaag heb ik in ieder geval al meteen een extreme tunnelvisie opgelopen...
Hopelijk is die zondag wat verminderd
1 x
Afbeelding

Gebruikersavatar
MacErik
Top bijdrager
Top bijdrager
Berichten: 694
Lid geworden op: 27 Jul 2015, 17:45
Locatie: Amersfoort

Re: HWF-VBT 10: Sample 3 (t/m 22 oktober '18)

Ongelezen berichtdoor MacErik » 19 Okt 2018, 22:37

Ben inmiddels ook op de “helft”. Van ‘t weekend nog een keertje :Slainte
1 x
Afbeelding

SirNagalot
Senior
Senior
Berichten: 167
Lid geworden op: 27 Jun 2017, 09:50
Locatie: Oost-Vlaanderen

Re: HWF-VBT 10: Sample 3 (t/m 22 oktober '18)

Ongelezen berichtdoor SirNagalot » 20 Okt 2018, 12:34

Notes verstuurd. Wat een dram! Maar ik zeg er nog niet bij in welke zin uiteraard.
1 x
Afbeelding

Jones12
Senior
Senior
Berichten: 261
Lid geworden op: 26 Jun 2017, 18:36

Re: HWF-VBT 10: Sample 3 (t/m 22 oktober '18)

Ongelezen berichtdoor Jones12 » 20 Okt 2018, 13:22

Ik ga deze vanavond proeven en de notes versturen
0 x

Gebruikersavatar
Rien68
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 3110
Lid geworden op: 20 Dec 2014, 01:39
Locatie: Fryslân

Re: HWF-VBT 10: Sample 3 (t/m 22 oktober '18)

Ongelezen berichtdoor Rien68 » 20 Okt 2018, 14:31

Notes verzonden.
1 x

Gebruikersavatar
edwinedje
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 2737
Lid geworden op: 10 Jan 2012, 10:05
Locatie: Zaandam
Contact:

Re: HWF-VBT 10: Sample 3 (t/m 22 oktober '18)

Ongelezen berichtdoor edwinedje » 20 Okt 2018, 16:58

Ingestuurd... maar mijn ****** gok zal er wel weer mijlenver vanaf liggen :bigsmile

Oh well... op naar nummer 4. :nat
2 x
Afbeelding / Mijn Website met mijn Distillery Visits

Ik wil niet veel willen, want dan krijg je maar een deel...
...maar van de dingen die je niet wil krijg je altijd lekker veel. {Def P.}

Ik ben mezelf in principe dus dan ben ik in feite mij {Brainpower}


Joris
Senior
Senior
Berichten: 176
Lid geworden op: 19 Feb 2015, 18:58
Locatie: Amsterdam

Re: HWF-VBT 10: Sample 3 (t/m 22 oktober '18)

Ongelezen berichtdoor Joris » 20 Okt 2018, 22:55

Beetje verkouden, maar ook hier de notes verstuurd! Inderdaad redelijk herkenbaar, maar kan hem ook weer niet plaatsen. Wat vervelend zo'n blind tasting :P
3 x
Afbeelding

Gebruikersavatar
MBC
Top bijdrager
Top bijdrager
Berichten: 610
Lid geworden op: 02 Jan 2014, 20:22
Locatie: Weesp

Re: HWF-VBT 10: Sample 3 (t/m 22 oktober '18)

Ongelezen berichtdoor MBC » 21 Okt 2018, 17:57

En de notities van nummer 3 op de post gedaan, zijn we al een aardig eindje op weg met de hoeveelheid inzendingen deze week?

:nat
0 x
Melchior

The taste of water increases dramatically when adding large amounts of whisky to it.

Gebruikersavatar
MacErik
Top bijdrager
Top bijdrager
Berichten: 694
Lid geworden op: 27 Jul 2015, 17:45
Locatie: Amersfoort

Re: HWF-VBT 10: Sample 3 (t/m 22 oktober '18)

Ongelezen berichtdoor MacErik » 21 Okt 2018, 18:27

De mijne zijn inmiddels ook verstuurd......ben benieuwd :Pipersmile
1 x
Afbeelding

Gebruikersavatar
Dre
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 3044
Lid geworden op: 16 Dec 2015, 01:03
Locatie: Breda

Re: HWF-VBT 10: Sample 3 (t/m 22 oktober '18)

Ongelezen berichtdoor Dre » 21 Okt 2018, 23:42

MBC schreef:En de notities van nummer 3 op de post gedaan, zijn we al een aardig eindje op weg met de hoeveelheid inzendingen deze week?

We staan op 24... dus hopelijk mogen we er op de laatste dag (morgen) nog wel een aantal ontvangen! (En graag deze keer ook uiterlijk om 18:00 uur) :bigsmile
3 x

Gebruikersavatar
Wouter1981
Whisk(e)y goeroe
Whisk(e)y goeroe
Berichten: 1876
Lid geworden op: 09 Jul 2015, 20:01
Contact:

Re: HWF-VBT 10: Sample 3 (t/m 22 oktober '18)

Ongelezen berichtdoor Wouter1981 » 22 Okt 2018, 18:56

Net ingeschonken. Mijn geur en smaak zijn weer een beetje terug na een dikke week verkoudheid.
Deadline is al geweest zie ik. Ik zal mijn notities proberen om 19:59u los te posten als dat ok is.
0 x
"Whisky, because no great story ever started with someone eating a salad"


Afbeelding

Gebruikersavatar
Dre
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 3044
Lid geworden op: 16 Dec 2015, 01:03
Locatie: Breda

Re: HWF-VBT 10: Sample 3 (t/m 22 oktober '18)

Ongelezen berichtdoor Dre » 22 Okt 2018, 19:12

Wouter1981 schreef:Net ingeschonken. Mijn geur en smaak zijn weer een beetje terug na een dikke week verkoudheid.
Deadline is al geweest zie ik. Ik zal mijn notities proberen om 19:59u los te posten als dat ok is.

Als het echt nog voor achten lukt: Stuur ze maar alsog op en ik neem ze mee ;)
0 x

Gebruikersavatar
Wouter1981
Whisk(e)y goeroe
Whisk(e)y goeroe
Berichten: 1876
Lid geworden op: 09 Jul 2015, 20:01
Contact:

Re: HWF-VBT 10: Sample 3 (t/m 22 oktober '18)

Ongelezen berichtdoor Wouter1981 » 22 Okt 2018, 19:21

Dre schreef:
Wouter1981 schreef:Net ingeschonken. Mijn geur en smaak zijn weer een beetje terug na een dikke week verkoudheid.
Deadline is al geweest zie ik. Ik zal mijn notities proberen om 19:59u los te posten als dat ok is.

Als het echt nog voor achten lukt: Stuur ze maar alsog op en ik neem ze mee ;)


Komt er nu aan!
2 x
"Whisky, because no great story ever started with someone eating a salad"


Afbeelding


Terug naar “HWF Virtual Blind Tasting-10”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten