HWF-VBT 10: Sample 2 (t/m 15 oktober '18)
Re: HWF-VBT 10: Sample 2 (t/m 15 oktober '18)
Leuk, nu gaan ze allemaal gokken op de naam die al genoemd is. 

2 x
FGG schreef:Leuk, nu gaan ze allemaal gokken op de naam die al genoemd is.
Verlos ons Florian
1 x
Skiddilly schreef:FGG schreef:Leuk, nu gaan ze allemaal gokken op de naam die al genoemd is.
Verlos ons Florian
Dan moet je nog even geduld hebben....

1 x
Ah, leuk! Ik heb hem vanmiddag nog in handen gehad bij mijn slijter, maar toch de Glenlivet CS vWees meegenomen. Al met al een prima fles
En dank voor de bijdrage, Cor!
En dank voor de bijdrage, Cor!
3 x
Harrie schreef:Ah, leuk! Ik heb hem vanmiddag nog in handen gehad, maar toch voor de Glenlivet CS vWees gegaan.
Da's natuurlijk óók geen verkeerde!
1 x
Mooie geste van Cor!
De miskleun meteen beoordeeld op WB, op naan #3
De miskleun meteen beoordeeld op WB, op naan #3
2 x
- HammerHead
- Whisk(e)y goeroe

Edradour, dat verklaart wellicht ook dat een significant deel 'm niet zo geweldig vond. Dat komt vaker voor bij Edradour heb ik het idee. De Edradours (en Ballechins) die ik tot nu toe heb geproeft waren heel behoorlijk, geen absolute toppers, maar ook zeker geen miskleunen.
1 x
- DrinkingWhisky
- Actief lid

defeatless schreef:Ik verbaas me ook wel over de hoge scores.
Deze is imho echt 'verzopen' in de sherry. Kan maar zo eens zijn dat het vat echt heel erg doordrenkt was met sherry.
Samen met het luchtje is het niet echt mijn ding. Vroeger kon ik deze bommen nog wel hebben, maar tegenwoordig steeds minder.
Je kan op deze manier ook slecht spirit wel oppoetsen, je proeft geen distillery karakter meer namelijk.
Maar om het nu helemaal af te kraken vond ik het weer te goed. Ik geeft het 82 punten, was ik namelijk vergeten op te nemen in de notities.
Ook mijn gedachte! Met name de neus stond mij tegen (terwijl WhiskyclubSpakenburg die juist erg goed vond - een uitzondering, want meestal zitten we wel op dezelfde lijn). De smaak maakte dat wel redelijk goed, maar de balans was ver zoek wat mij betreft.
0 x
En wat we er nog even BIJ moeten zeggen:
Tot het bekend maken van de volgende sample (#3), oftewel tot aan volgende week dinsdag 23 oktober 20:00 uur, krijgt iedereen 10% korting op de bestelling bij VinAbc of Dramshop, bij het opvoeren van code vbt2018 bij het afrekenen!
Tot het bekend maken van de volgende sample (#3), oftewel tot aan volgende week dinsdag 23 oktober 20:00 uur, krijgt iedereen 10% korting op de bestelling bij VinAbc of Dramshop, bij het opvoeren van code vbt2018 bij het afrekenen!

4 x
Deze al eens mogen proeven bij onze slijterij waar van Wees een middagje langs kwam, maar had hem niet herkend. De score die ik destijds gaf is nagenoeg gelijk. Cor bedankt voor de bijdrage 
0 x
Zodeknetter!!!
Deze heb ik dus (gelukkig nog dicht) in de kast staan.Niet vat 118, maar de 117!!!!!
Eigenlijk aangeschaft om een (Thema) Ultimate tasting te houden met ons whiskygroepje. Uiteindelijk (gelukkig) een Glen keith opengetrokken....
Binnenkort dus te koop in het aanbod topic. Om nou een hele fles door de goot te spoelen is wat overdreven toch
Deze heb ik dus (gelukkig nog dicht) in de kast staan.Niet vat 118, maar de 117!!!!!
Eigenlijk aangeschaft om een (Thema) Ultimate tasting te houden met ons whiskygroepje. Uiteindelijk (gelukkig) een Glen keith opengetrokken....
Binnenkort dus te koop in het aanbod topic. Om nou een hele fles door de goot te spoelen is wat overdreven toch

4 x
Dre schreef:En wat we er nog even BIJ moeten zeggen:
Dit is wel een mooie geste vanwege cor
1 x
- hoogheid2015
- Whisk(e)y goeroe

die heb ik open staan
, ben blij dat ik nog geen 1000 posts heb gemaakt. 

7 x
Terug naar “HWF Virtual Blind Tasting-10”