"Moet nog gebotteld worden".
Maar dannnnnn......................
[/quoteEnig idee hoelang nog dat we vol ongeduld moeten wachten?

[/quote
sch@ker schreef:...ik meld me zodra ik wat weet maar mogelijk dat anderen mij voor zijn, wat ik natuurlijk prima vind, want het gaat immers om het delen van de juiste (objectieve/subjectieve) info nietwaar?
persoonlijk houd ik het op medio/eind oktober

sch@ker schreef:Whiskysite: "prijs zal rond € 310,00 liggen" en "zal er binnen een maandje wel zijn" (info 14/09)
nigel_tufnel schreef:sch@ker schreef:Whiskysite: "prijs zal rond € 310,00 liggen" en "zal er binnen een maandje wel zijn" (info 14/09)
Ook al bekend met wat voor label ze deze gaan uitbrengen?
Officieel Springbank etiket, private label of een eigen ontwerp?
Niet dat het uitmaakt voor de inhoud
maar ik hoop in ieder geval dat voor die prijs niet
een soortgelijk label als vorige keer gebruikt gaat worden...

sch@ker schreef:mij maakt het niet uit maar jou wel lees ik, mag ik vragen waarom?
nigel_tufnel schreef:sch@ker schreef:mij maakt het niet uit maar jou wel lees ik, mag ik vragen waarom?
Mij maakt het eigenlijk wel uit ja.
Ik wil uiteraard het liefst een goede whisky en meer betalen voor de verpakking vind ik zonde.
Maar... ik hou wel van de officiële Springbank labels en ik vind het ook een meerwaarde hebben.
Persoonlijk vond ik het vorige etiket van hun echt vreselijk.
En als je dan toch +300 euro moet neertellen voor een fles kan er wat mij betreft beter een fatsoenlijk label op.
Voor dat bedrag kan er toch ook nog wel een vormgever vanaf neem ik aan?
Ter verduidelijking: ik ben fotograaf en grafisch vormgever van opleiding/beroep en dan doet dit soort ontwerpen pijn aan mijn ogen.
sch@ker schreef:nigel_tufnel schreef:sch@ker schreef:mij maakt het niet uit maar jou wel lees ik, mag ik vragen waarom?
Ik wil uiteraard het liefst een goede whisky en meer betalen voor de verpakking vind ik zonde.
Maar... ik hou wel van de officiële Springbank labels en ik vind het ook een meerwaarde hebben.
En als je dan toch +300 euro moet neertellen voor een fles kan er wat mij betreft beter een fatsoenlijk label op.
Ter verduidelijking: ik ben fotograaf en grafisch vormgever van opleiding/beroep en dan doet dit soort ontwerpen pijn aan mijn ogen.
...dat kan ik begrijpen want om eerlijk te zijn heb ik één fles uitsluitend (nou ja..) vanwege het etiket. Deze: https://www.whiskybase.com/whiskies/whi ... -1996-lmdw en voor het overige zou ik zeggen knijp een oogje dicht en geniet want de laatste van dit clubje was zijn prijs meer dan waard, althans dat vond ik en dan heb ik het uiteraard uitsluitend over de inhoud
AndyDelft schreef:sch@ker schreef:nigel_tufnel schreef:
...dat kan ik begrijpen want om eerlijk te zijn heb ik één fles uitsluitend (nou ja..) vanwege het etiket. Deze: https://www.whiskybase.com/whiskies/whi ... -1996-lmdw en voor het overige zou ik zeggen knijp een oogje dicht en geniet want de laatste van dit clubje was zijn prijs meer dan waard, althans dat vond ik en dan heb ik het uiteraard uitsluitend over de inhoud
Knijp een oogje dicht ja - dat doet de dame op de betreffende fles ook![]()
Ik hoop alleen dat vorm niet zal gaan over inhoud, zoals bij wijn nogal eens het geval is; gelukkig (nog) niet bij Springbank, maar er zijn er...
)
Eens hoor; zeker in geval van een mooie dame zoals in dit voorbeeld.sch@ker schreef:Ik vind dat artisticiteit zowel op de buitenkant als de binnenkant (van een fles) kan slaan.

dalwinnie schreef:Vandaag is het label voor de 4e Spingbank Local Barley opgedoken. Het blijkt een 9 jarige te worden en er zijn 700 flessen meer namelijk 9700 i.p.v. 9000 zo als de vorige 3 uit de serie.

defeatless schreef:dalwinnie schreef:Vandaag is het label voor de 4e Spingbank Local Barley opgedoken. Het blijkt een 9 jarige te worden en er zijn 700 flessen meer namelijk 9700 i.p.v. 9000 zo als de vorige 3 uit de serie.
Alles lijkt wel jonger te worden, deze ook weer.
En waarschijnlijk duurder dan z'n voorganger en nog waarschijnlijker: sneller uitverkocht. En binnen no-time met 95+ scores te koop voor nog meer geld.....
Je wordt er een beetje moedeloos van als je er al aan denkt.

defeatless schreef:dalwinnie schreef:Alles lijkt wel jonger te worden, deze ook weer.
En waarschijnlijk duurder dan z'n voorganger en nog waarschijnlijker: sneller uitverkocht. En binnen no-time met 95+ scores te koop voor nog meer geld.....
Je wordt er een beetje moedeloos van als je er al aan denkt.
Terug naar “Schotse single malt (Scottish Single Malt)”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten