Ik ben Brenda (35) uit omgeving Haarlem en als half-Ier
is de whiskey (jaja, mét een -e Grappig genoeg had ik natuurlijk in eerste instantie voorkeur voor Ierse whiskey, omdat je dat als jong volwassene dan een beetje als je identiteit ziet, maar aangezien mijn voorkeur uitgaat naar een echt rokerig aroma, kwam ik uiteraard algauw op de Scotch uit. Begrijp me niet verkeerd, ik kan een goede Connemara op zijn tijd zeker waarderen, maar ik hoef dit forum niet te vertellen hoeveel heerlijke peaty whiskeys er te ontdekken zijn - dus die trouw aan de Ierse whiskey heb ik toch maar laten varen - behalve de schrijfwijze dan
Ik zie dat er echte verzamelaars op dit forum zitten - zelf zou ik mezelf nog niet zo noemen, vooral omdat ik nog niet zoveel bijzondere whiskeys heb staan thuis, maar dat ik een liefhebber ben staat volledig buiten kijf - zeker voor degenen die mijn zitkamer inlopen en mijn kleine 'altaar' zien, haha. Ik hoop als amateur liefhebber hier nog veel inspiratie en tips op te doen - en wellicht dat we elkaar voor een proeferij meeten, of gewoon afspreken in de whiskeybar in Amsterdam
Fijne vrijdag allemaal - geniet van het weekend!
Groetjes,
Brenda

Wat zijn jouw favorieten?