blaaat schreef:Een dikke 25% korting obv whiskybase prijzen. Los van de sowieso al lagere waarde omdat ze zonder doos/koker komen: je moet ze al allevier graag willen opdat het een koopje zou zijn...
Wat denken jullie hierover?
Dit soort flessen worden op deze manier puur verkocht om te drinken lijkt me zo. Dan denk ik zelf echt niet na over lagere waarde omdat ze zonder doos/koker komen, die kan ik tóch niet drinken.
Een dikke 25% korting op prijzen die doorgaans toch al niet zo hoog liggen, ik vind dat persoonlijk niet verkeerd hoor.
En ja, de deals zelf zijn de laatste tijd wel eens wat duurder, omdat er dan ook wat duurdere flessen tussen zitten. Nu dan bv. die Westland en de GD 18 die zo rond de zeven tientjes liggen, eerder ook eens de Glenmorangie Signet bijvoorbeeld.
En uiteraard blijft het belangrijkste dat je ze alle vier graag wilt ja, anders ben je alsnog eigenlijk duurder uit. Dat is ook de reden dat ik zelf nog nooit een Breek interessant heb gevonden, er zit altijd wel minimaal 1 fles (en vaak nog wel meer) tussen die ik niet interessant vind, en dan is voor mij de hele deal al niet meer interessant. Maar dat is persoonlijk, met de deals zelf vind ik dus niet zoveel mis eigenlijk.