Stefan van der Boog kondigt net op Facebook aan dat er vrijdag een nieuwsbrief verschijnt van passievoorwhisky.nl.
De bijgaande foto laat 4 dozen Winterstorm zien... prijs komt vrijdag in de nieuwsbrief...

/ Mijn Website met mijn Distillery Visitsedwinedje schreef:Voor zover nog actueel...
Stefan van der Boog kondigt net op Facebook aan dat er vrijdag een nieuwsbrief verschijnt van passievoorwhisky.nl.
De bijgaande foto laat 4 dozen Winterstorm zien... prijs komt vrijdag in de nieuwsbrief...
Harrie schreef:Holkers schreef:En toch heb ik bij CataWiki altijd het idee dat de persoon die een fles inbrengt mee biedt om de prijs omhoog te drijven..
Ik heb begrepen dat je vanuit je account (als verkoper) niet kan bieden op je eigen fles. Maar dat is uiteraard makkelijk te omzeilen met het maken van een tweede account of een kennis in jouw opdracht laten meebieden..
(off-topic, sorry daarvoor)
MGB schreef:PS heeft iemand nog een tip voor Batch # 1 ????
Mechanic schreef:Niet zo netjes om met mijn eerste bericht gelijk wat aan te bieden <MOD-edit>.

Spainkiller schreef:Dank! Had niet zo snel een antwoord verwacht

Ik meen dat ze daar bij Glenfiddich heel goed in slagen. Een soortement van ijkpunt voor de markt.Dre schreef:... de master blender moet er maar elke keer weer in slagen de bedoelde smaak zoveel mogelijk te benaderen tenslotte. Maar verwacht geen heel andere whisky.

Reichenbach schreef:Ralfy is aardig voor Glenfiddich:
Terug naar “Schotse single malt (Scottish Single Malt)”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten