IB: Douglas of Drumlanrig

Hier kan gediscussieerd worden en kunnen meningen en ervaringen gedeeld worden m.b.t. websites, verenigingen, clubs en commerciële instellingen inclusief leveranciers en Independend Bottlers, die al dan niet staan in de onderstaande geclassificeerde lijsten.
GJR
Top bijdrager
Top bijdrager

IB: Douglas of Drumlanrig

Ongelezen berichtdoor GJR » 01 Mei 2011, 10:17

Heeft iemand ervaring met deze IB, Douglas of Drumlanrig ? Ik ga zaterdag a.s. naar een proeverij van deze independent en benieuwd welke ik gegarandeerd moet proeven (mits de expressie aanwezig is natuurlijk ;) ). Betreft een inloopproeverij en er is dus geen line-up bekend gemaakt.
0 x
Mijn huidige collectie: Afbeelding...... en.... Mijn Whiskyblog en ook op twitter : GJR71

Piet
Moderator
Moderator

Douglas of Drumlanrig v/s Douglas Laing & Co

Ongelezen berichtdoor Piet » 01 Mei 2011, 10:35

De importeur, Teun van der Kuil zit wel op het forum.

Het is een merk van Douglas Laing & Co uit Glasgow. Mooie site, zie IB: Douglas Laing & Co: Een website met nostalgische trekjes.

Een direct advies heb ik verder niet. Wie wel ?

EDIT: PS: Ik denk dus dat Douglas of Drumlanrig als zodanig geen IB is maar een merk van de IB Douglas Laing & Co.
0 x
Piet, voor whisky-intimi Peat

GJR
Top bijdrager
Top bijdrager

Re: IB: Douglas of Drumlanrig

Ongelezen berichtdoor GJR » 05 Jun 2011, 09:57

De producten van Douglas of Drumlanrig zijn voor wat ik tot nu toe heb geproefd erg mooi (zeker als je de prijs ook meetelt), zeker de Bowmore, Littlemill en Royal Brackla zijn gewoon goed (voor mijn smaak dan he ;) ). Een behoorlijk dele van de produkten van deze IB (of merk van een IB) zijn hier te vinden.
0 x
Mijn huidige collectie: Afbeelding...... en.... Mijn Whiskyblog en ook op twitter : GJR71

semtex
Top bijdrager
Top bijdrager

Ongelezen berichtdoor semtex » 06 Jun 2011, 12:22

Ik heb twee Port Ellens van DoD staan (1982 en 1983). Een paar jaar geleden nog heel redelijk van prijs (130 eur).
Tegenwoordig zijn de prijzen van de DoD's echter ook aan de hoge kant, en staat de 'nieuwe' PE van DoD ook al aan net geen 300 euro...
0 x

johan brugge
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor johan brugge » 06 Jun 2011, 17:44

Ik heb een paar jaar terug een Port Ellen gehad van DoD (1982 of 1983) en die is mij toen heel goed bevallen. Die kostte toen iets van 140 Euro of zo.
0 x
The only thing that tastes good in whisky is more whisky.

Les injures sont les raisons de ceux qui ont tort

teun
Nieuwkomer
Nieuwkomer

Ongelezen berichtdoor teun » 10 Feb 2012, 21:50

ik weet niet wie douglas dof drumlanrig port ellen verkoopt voor € 300 euro maar mijn reguliere klanten kunnen hem voor rond de 200 euro verkopen
0 x

Terug naar “Discussies, ervaringen en meningen over websites, verenigingen, clubs en commerciële instellingen inclusief leveranciers en IB's”