Gezellig aan de bar...
Re: Gezellig aan de bar...
Tot nu toe geen finale waardig. Veel slechte passes, geen of niet echt tempo in het spel en geen echte kansen. Buitenspel terecht afgekeurd hopen op een betere 2 de helft
0 x
Nee nog niet echt een op het puntje van de stoel wedstrijd.
Even een Kilkerran 12 ingeschonken. Laat het nu maar gebeuren.
Even een Kilkerran 12 ingeschonken. Laat het nu maar gebeuren.
0 x
-
MisterMonkeyDonkey
- Whisk(e)y goeroe

MisterMonkeyDonkey schreef:Toon schreef:MisterMonkeyDonkey schreef:Doe mij maar Liverpool. Maar ik vrees ervoor. In de verdediging en op t middenveld te veel spelers die net niet zijn. En de sterspeler gaat het geen hele wedstrijd volhouden...
Ben jij helderziend? Anders mag je me de winnende nummers van de loterij doorgeven![]()
Als Liverpool nog wint is het na een rode kaart voor karius en 4 gestopte penalty's van Mignolet.
Ach het hoeft niet rood te zijn, een vervanging is ook goed... Halleluja Jesus mina
0 x
-
MisterMonkeyDonkey
- Whisk(e)y goeroe

Wat een doelpunt, wat een tweede helft! Mooiste doelpunt in de geschiedenis vd finale?
0 x
MisterMonkeyDonkey schreef:Wat een doelpunt, wat een tweede helft! Mooiste doelpunt in de geschiedenis vd finale?
Bedoel je het doelpunt van Benzema of Bale

1 x
-
MisterMonkeyDonkey
- Whisk(e)y goeroe

Begin maar een gat te graven en kom er nooit meer uit. Jongens jongens jongens...
0 x
MisterMonkeyDonkey schreef:Begin maar een gat te graven en kom er nooit meer uit. Jongens jongens jongens...
Neem wel een flesje whisky mee
maar ik vraag me af hoe je als keeper in een finale zo een 2 flaters kan maken
0 x
Modric weer opvallend onopvallend goed, net zoals vorig jaar in de CL-finale (toen ze Juve met 4-1 versloegen). Verdeel en heers, magistraal.
0 x
dannyp44 schreef:Heeft die keeper al een contract gekregen van Real...
Klopp heeft al vanaf dag 1 (Oktober 2015!) bij Liverpool een levensgroot keepersprobleem en dat nooit echt adequaat aangepakt, want deze Duitse middelmaat zou dé vervanger van Mignolet moeten worden (die terecht niet goed genoeg werd bevonden). Feitelijk zijn het beiden keepers die ernstig tekort komen voor het niveau dat ze nastreven en ontlopen ze elkaar niet eens zoveel (niveau West Brom, Stoke City etc.)
Uiteindelijk valt dit manager Klopp meer aan te rekenen dan de incapabele doelmannen waar hij tussen moet kiezen. Nu gaat Karius wel heel opzichtig in de fout vanavond, maar dat zien we maar al te vaak als middelmaat op het allerhoogste podium moet presteren; met de middelen en aantrekkingskracht die hij tot zijn beschikking heeft, hadden ze al lang een solide (top)keeper onder de lat moeten hebben staan.
0 x
- squaadgras
- Forum goeroe

- edwinedje
- Forum goeroe

iig 30 geregistreerde gebruikers volgens het forum....
Zie onderaan bij het Forum overzicht..
Zie onderaan bij het Forum overzicht..
0 x
/ Mijn Website met mijn Distillery VisitsIk wil niet veel willen, want dan krijg je maar een deel...
...maar van de dingen die je niet wil krijg je altijd lekker veel. {Def P.}
Ik ben mezelf in principe dus dan ben ik in feite mij {Brainpower}
- squaadgras
- Forum goeroe

squaadgras schreef:Ik sla dit keer eens over ten behoeve van de nieuwere leden.
Jij komt net kijken toch?
0 x
Terug naar “Alle overige onderwerpen die niet passen onder een andere rubriek”