De start is in ieder geval prettig, goed initiatief een voorstelrondje te doen. Raar eigenlijk, in de niet virtuele wereld is dat heel normaal, online trekt toch een beetje een gordijn van anonimiteit op...





Bram84 schreef:Als je maar niet denkt dat je opnieuw een eigen topic krijgt!
Welkom terug you Emmens stukje scumbag


Terug naar “Even voorstellen, dat vinden we leuk !”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 15 gasten