Favoriet nummer 1, na de Yamazaki 12. Ik kan de Macallan 10 sherry aan iedereen tippen!

Wouter1981 schreef:De nieuwe Glen Keith van Archives.
https://www.whiskybase.com/whiskies/whi ... h-1995-arc
Vorige week vrijdag bij release meteen besteld, vandaag pas geleverd. Vanuit de UK gaat doorgaans zelfs sneller

henri schreef:Wouter1981 schreef:De nieuwe Glen Keith van Archives.
https://www.whiskybase.com/whiskies/whi ... h-1995-arc
Vorige week vrijdag bij release meteen besteld, vandaag pas geleverd. Vanuit de UK gaat doorgaans zelfs sneller
mwoah.. vind ik wel een beetje klagen om het klagen..
weekend geen banktransacties, maandag gesloten, dinsdag héél veel pakketten inpakken met 3 nieuwe releases en wegbrengen en ondertussen wel het winkeltje blijven draaien, dagje vertraging post, donderdag binnen. ik zie niets vreemds..
henri schreef:mwoah.. vind ik wel een beetje klagen om het klagen..
weekend geen banktransacties...
natuurlijk, maar in de huidige tijd van digitale snelheid en al die dingen meer, is het echt van de zotte en voor mij totáál onbegrijpelijk dat er gedurende het weekend geen banktransacties plaats vinden. Totale onwil van de banken, klinkt ook als lekker extra rente trekken op het geld van de consument, want het gaat er in het weekend wél gewoon af...
Dre schreef:henri schreef:mwoah.. vind ik wel een beetje klagen om het klagen..
Oké, vollédignatuurlijk, maar in de huidige tijd van digitale snelheid en al die dingen meer, is het echt van de zotte en voor mij totáál onbegrijpelijk dat er gedurende het weekend geen banktransacties plaats vinden. Totale onwil van de banken, klinkt ook als lekker extra rente trekken op het geld van de consument, want het gaat er in het weekend wél gewoon af...
Dus álle reden tot klagen! Alleen dan wel op de banken en níet op de Whiskybase Shop, die kunnen daar niet heel veel aan doen nee
Wouter1981 schreef:Dre schreef:henri schreef:mwoah.. vind ik wel een beetje klagen om het klagen..
Oké, vollédignatuurlijk, maar in de huidige tijd van digitale snelheid en al die dingen meer, is het echt van de zotte en voor mij totáál onbegrijpelijk dat er gedurende het weekend geen banktransacties plaats vinden. Totale onwil van de banken, klinkt ook als lekker extra rente trekken op het geld van de consument, want het gaat er in het weekend wél gewoon af...
Dus álle reden tot klagen! Alleen dan wel op de banken en níet op de Whiskybase Shop, die kunnen daar niet heel veel aan doen nee
Als we er dan toch over doorgaan.
Ik kreeg dezelfde dag nog een bevestiging dat de betaling ontvangen was. Ja de banken zijn een ouderwets stelletje rente trekkers, maar in dit specifieke geval stond het geld dezelfde dag al op de rekening en dat was dus voor het weekend

Dre schreef:Wouter1981 schreef:Dre schreef:Oké, vollédignatuurlijk, maar in de huidige tijd van digitale snelheid en al die dingen meer, is het echt van de zotte en voor mij totáál onbegrijpelijk dat er gedurende het weekend geen banktransacties plaats vinden. Totale onwil van de banken, klinkt ook als lekker extra rente trekken op het geld van de consument, want het gaat er in het weekend wél gewoon af...
Als we er dan toch over doorgaan.
Ik kreeg dezelfde dag nog een bevestiging dat de betaling ontvangen was. Ja de banken zijn een ouderwets stelletje rente trekkers, maar in dit specifieke geval stond het geld dezelfde dag al op de rekening en dat was dus voor het weekend
Oh...![]()
Dan sluit ik me alsnog vollédig bij Henri aan: Vind ik wel een beetje klagen om het klagen hoor!

Dre schreef:
Zag online dat ie er nog steeds was, dus vanmiddag maar even langs de Whiskybase Shop gereden en alsnog een flesje meegenomen![]()
Thnx voor de tip René, ik ga hem denk ik vanavond gelijk proeven!
Nino schreef:Dre schreef:
Zag online dat ie er nog steeds was, dus vanmiddag maar even langs de Whiskybase Shop gereden en alsnog een flesje meegenomen![]()
Thnx voor de tip René, ik ga hem denk ik vanavond gelijk proeven!
Dacht even dat het om deze ging: https://www.whiskybase.com/whiskies/whi ... n-2006-whb bek vol alcohol was dat hey!

Dre schreef:Nee dit is de beschaafdere variant, al had ik ook totaal geen bezwaar gehad tegen die bek vol alcohol hoor
Terug naar “De "Gouden Godendrank" in de volle breedte”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 20 gasten