Maar jullie zullen het moeten doen met wat we hebben of tegen het lijf lopen

Matti schreef:Dank jullie voor het aanbod, dudes. Met het vertrek van Paul zullen we eerst even kijken hoe we de taken binnen het modteam gaan herverdelen, dus schuiven we deze botteling en alles wat er aan vastzit even een stukje door. Als we hier weer mee bezig gaan nemen we zeker even contact op
Matti schreef:Dank jullie voor het aanbod, dudes. Met het vertrek van Paul zullen we eerst even kijken hoe we de taken binnen het modteam gaan herverdelen, dus schuiven we deze botteling en alles wat er aan vastzit even een stukje door. Als we hier weer mee bezig gaan nemen we zeker even contact op

Dre schreef:Ah op die manier, dan begrijp ik 'm alweer wat beter.
Oogadal schreef:Dre schreef:Ah op die manier, dan begrijp ik 'm alweer wat beter.
Ik nog steeds niet, maar goed, dat zal aan mij liggen denk ik...
We hebben het over een jubileum wat over ruim een jaar pas is en natuurlijk zal HWF met wie het ook gaat bottelen overeenstemming moeten hebben over label etc.
Maar, correct me if I’m wrong, dat lijkt me nog het eenvoudigste afstemmen? (Net als levering aan de leden; dit zal door een slijter gedaan moeten worden, er is er eentje actief hier, toch Cor)
Oogadal schreef:Wat betreft herverdeling van taken: als ik zie wat er het afgelopen jaar is gebeurd heeft die herverdeling alleen betrekking op modereren? Want er zijn pas, hoe goed bedoelt ook, initiatieven genomen nadat Søren een boekwerk heeft gepost. Of het is toeval....
Ik neem aan dat de aangekondigde VBT10 en HWF Tasting Panel ook op een laag pitje komen te staan in afwachting van genoemde herverdeling?
En verder wat Peter zegt; het hoeft niet he, het is een aanbod om voor de forummers om echt iets exclusiefs te pakken te krijgen voor een strakke prijs. En voor HWF zonder voorfinanciering en haken en ogen.

Dre schreef:Maar dat zou iemand uit dat Panel vast beter kunnen vertellen.
) kunnen waarmaken. Het sample dat tijdens een vorige VBT gul gedoneerd werd maakte de verwachting in ieder geval hoog.

Terug naar “Festiviteiten, evenementen en proeverijen (NaT) agenda en aankondigingen”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten