Interessepeiling: botteling 10 jaar HWF in 2019
Re: Interessepeiling: botteling 10 jaar HWF in 2019
Mooi initiatief Paul. Count me in!
0 x
There is more to the picture than meets the eye (NY on HH, MM)
Idd leuk initiatief... Ik prefereer ook een Schot, welke regio maakt me dan niet echt uit.
Afhankelijk van leeftijd etc schat ik dat de prijs tss 50 en 75 wel mooi zou zijn...
Afhankelijk van leeftijd etc schat ik dat de prijs tss 50 en 75 wel mooi zou zijn...
0 x
Leuk idee. Je bent het forum weer lekker actief aan het maken!

0 x
Mooi initiatief, dus ik doe mee. Voor wat betreft de labels: een etiket met idd "fles x van y" en de Forumnaam/naam erop vind ik een extraatje wat mijn stem van €100 voor een 10yo wel kan onderstrepen.
0 x
- Nederland-paraat
- Senior

Waarom een vaatje? Een stuk of drie is toch veel mooier
Al denk ik dat je qua volume eerder naar een share of octave toe gaat.
Uiteraard het aanbod om t.z.t. in mijn voorraad vaatjes te neuzen. En ja, flessen met gebruikersnamen zijn mogelijk
Al denk ik dat je qua volume eerder naar een share of octave toe gaat.
Uiteraard het aanbod om t.z.t. in mijn voorraad vaatjes te neuzen. En ja, flessen met gebruikersnamen zijn mogelijk

6 x
Super goed idee en initiatief! Mits prijs niet ál te gortig wordt, doe ik zeker mee!
Enneehh...:
Gezien de nickname van de initiator ging ik daar toch eigenlijk al wel een beetje van uit
Enneehh...:
caskstrength schreef:(want stiekem zou een single cask of cask strength wel mooi zijn)
Gezien de nickname van de initiator ging ik daar toch eigenlijk al wel een beetje van uit
0 x
Ik ben ook geïnteresseerd in een fles en laat me graag verrassen met wat het wordt.
Zolang het maar geen Johnny Walker HWF label wordt
Zolang het maar geen Johnny Walker HWF label wordt
0 x
Dre schreef:Super goed idee en initiatief! Mits prijs niet ál te gortig wordt, doe ik zeker mee!
Enneehh...:caskstrength schreef:(want stiekem zou een single cask of cask strength wel mooi zijn)
Nadeel van een single cask is dat je niet iedereen kan bedienen, bv met peated of non-peated, tenzij je meerdere vaten neemt.
0 x
FGG schreef:Dre schreef:Super goed idee en initiatief! Mits prijs niet ál te gortig wordt, doe ik zeker mee!
Enneehh...:caskstrength schreef:(want stiekem zou een single cask of cask strength wel mooi zijn)
Nadeel van een single cask is dat je niet iedereen kan bedienen, bv met peated of non-peated, tenzij je meerdere vaten neemt.
Het idee iedereen te kunnen bedienen met één botteling kan je sowieso al laten varen, zoveel mensen zoveel meningen, kijk hier het forum en de diverse facebook groepen er maar op na.
Maar dan denk ik zelf: Het Abv is nog een beetje het énige dat je achteraf zelf iets kunt beïnvloeden: Mensen voor wie het Abv wat te hoog is doen er gewoon wat water bij. Maar goed, was maar idee/hoop he, we gaan het wel zien!

0 x
Dre schreef:FGG schreef:Dre schreef:Super goed idee en initiatief! Mits prijs niet ál te gortig wordt, doe ik zeker mee!
Enneehh...:
Het idee iedereen te kunnen bedienen met één botteling kan je sowieso al laten varen, zoveel mensen zoveel meningen, kijk hier het forum en de diverse facebook groepen er maar op na.
Maar dan denk ik zelf: Het Abv is nog een beetje het énige dat je achteraf zelf iets kunt beïnvloeden: Mensen voor wie het Abv wat te hoog is doen er gewoon wat water bij. Maar goed, was maar idee/hoop he, we gaan het wel zien!
Klopt, maar je kan wel een grove schifting maken bv door peated en non-peated. Er zijn toch een hoop mensen die niks met peat te maken willen hebben, of andersom.
0 x
- caskstrength
- Forum goeroe

Dre schreef:FGG schreef:Dre schreef:Super goed idee en initiatief! Mits prijs niet ál te gortig wordt, doe ik zeker mee!
Enneehh...:
Hoe meer water er toegevoegd wordt, hoe meer flessen, hoe meer mensen moeten meedoen. Zeker op sherry... (tenzij ex hoggie)
Dus er is goede hoop op CS

1 x
Affirmanti incumbit probatio
Geweldig initiatief, ik doe graag mee tot max 100.
0 x
- defeatless
- Moderator

Ik doe ook mee, en het liefst een 10yo en dan echt max. €100,-.
0 x
Gaaf, ik doe zeker mee, top initiaitef 

0 x
Melchior
The taste of water increases dramatically when adding large amounts of whisky to it.
The taste of water increases dramatically when adding large amounts of whisky to it.
Terug naar “Festiviteiten, evenementen en proeverijen (NaT) agenda en aankondigingen”