Even voorstellen.... Leuk?
Even voorstellen.... Leuk?
Hallo, Whisk(e)y forum.
Ik ben Peter en woon in de buurt van Alkmaar.
Ik had mij al is aangemeld, maar dat is al bijna een decennia geleden.
Geen gegevens meer e.t.c. e.t.c.
Wel lees ik al een tijdje mee zo hier en daar.
Naast whisky ben ik ook liefhebber van bier.
Mijn voorkeur gaat uit naar echt zuur Kriekenbier en trappist, bok en rook bier, en (whisky) vat gerijpte bieren.
Qua whisky is rook en sherry fijn.( oude lijn Macallen)!
Laphroaig 10-QC, Ardbeg SN st rel, Yamazaki 10-12, Glen Moray port c f, Glen farclas 105, Bunnahabhain 12, Coalila 18, Knockdhu 16( favo) en verder zijn er nog heel veel niet te onderschatten irish...
Ik heb met mijn maat wat tripjes gedaan naar b v. Islay, Speiside, en dáár natuurlijk diverse Distillery' s bezocht, waar bij we eerst is zelf op onderzoek uitgaan in de omgeving en dan zien hoever we kunnen komen, wat altijd heeeel interessant kan zijn zoals bij Forsyth, waar je zomaar tussen herstel, pre-fab ketels, en allerhande distillatie equipment kunt struinen.
Tot zover.
Ik ben Peter en woon in de buurt van Alkmaar.
Ik had mij al is aangemeld, maar dat is al bijna een decennia geleden.
Geen gegevens meer e.t.c. e.t.c.
Wel lees ik al een tijdje mee zo hier en daar.
Naast whisky ben ik ook liefhebber van bier.
Mijn voorkeur gaat uit naar echt zuur Kriekenbier en trappist, bok en rook bier, en (whisky) vat gerijpte bieren.
Qua whisky is rook en sherry fijn.( oude lijn Macallen)!
Laphroaig 10-QC, Ardbeg SN st rel, Yamazaki 10-12, Glen Moray port c f, Glen farclas 105, Bunnahabhain 12, Coalila 18, Knockdhu 16( favo) en verder zijn er nog heel veel niet te onderschatten irish...
Ik heb met mijn maat wat tripjes gedaan naar b v. Islay, Speiside, en dáár natuurlijk diverse Distillery' s bezocht, waar bij we eerst is zelf op onderzoek uitgaan in de omgeving en dan zien hoever we kunnen komen, wat altijd heeeel interessant kan zijn zoals bij Forsyth, waar je zomaar tussen herstel, pre-fab ketels, en allerhande distillatie equipment kunt struinen.
Tot zover.
1 x
- defeatless
- Moderator

-
Kikkerneve
- Top bijdrager

Re: Even voorstellen.... Leuk?
Iemand uit de buurt erbij. Altijd leuk
.
Welkom op het forum Peter.
Welkom op het forum Peter.
0 x
-
Jerryvo1974
- Actief lid

Re: Even voorstellen.... Leuk?
Ik weet niet wat de uiterste 'houdbaarheidsdatum' is om iemand welkom te heten, maar bij deze alsnog.
Leuk om je verhaal te lezen en dat je al aardig wat ontdekt hebt
vooral die trips naar Schotland erg mooi. Ierse whisky weet ik niks van (net zoals heel vele andere zaken over whisky).
Leuk om je verhaal te lezen en dat je al aardig wat ontdekt hebt
vooral die trips naar Schotland erg mooi. Ierse whisky weet ik niks van (net zoals heel vele andere zaken over whisky).
0 x
Terug naar “Even voorstellen, dat vinden we leuk !”