Whisky op Televisie
Re: Whisky op Televisie
Aanrader is Mad Men. Hoewel ze niet altijd whisky drinken, kan je er niet aan weerstaan om per episode een glaasje mee te pikken. Top reeks.
0 x
sw_reijnders schreef:Pellie schreef:James Bond....Skyfall
50yo Macallan
ja maar hoe overduidelijk is macallan sponsor van Skyfall![]()
in die strandhut drinkt hij het ook.
Toch een teken van zeer mooi 'fingerspitsegeful': een fles van '62 als ik me niet vergis. Al een WB link gevonden ?
0 x
Designated Survivor episode 12 of 13 (heb ze gisteren beide gekeken en niet onthouden in welke het zat): Macallan 18yo. Met naam en toenaam benoemd.
Macallan blijft in de VS toch worden getoond als ultiem luxe item.
Macallan blijft in de VS toch worden getoond als ultiem luxe item.
0 x
In een van de laatste afleveringen van Iron Fist (Netflix original serie) werd heel nonchalant een Balvenie 40 opengetrokken.
0 x
J23 schreef:In een van de laatste afleveringen van Iron Fist (Netflix original serie) werd heel nonchalant een Balvenie 40 opengetrokken.
Spoiler alert

4 x
Whiskydudes
Whisky drinken is net als Bbqen. Als je haast hebt moet je er niet aan beginnen!
Well I woke up Sunday morning, with no way to hold my head that didn’t hurt
And the beer I had for breakfast wasn’t bad so I had one more for dessert.-Johnny Cash
- edwinedje
- Forum goeroe

J23 schreef:In een van de laatste afleveringen van Iron Fist (Netflix original serie) werd heel nonchalant een Balvenie 40 opengetrokken.
Aflevering 10... en er gebeurd nog veel meer nonchalant met die fles...
Voor mij wel een van de mindere Marvel Series...
Waarom heten die series eigenlijk niet;
- Claire, Nurse to the Heroes; Daredevil
- Claire, Nurse to the Heroes; Jessica Jones
- Claire, Nurse to the Heroes; Lukas Cage
- Claire, Nurse to the Heroes; Iron Fist

1 x
/ Mijn Website met mijn Distillery VisitsIk wil niet veel willen, want dan krijg je maar een deel...
...maar van de dingen die je niet wil krijg je altijd lekker veel. {Def P.}
Ik ben mezelf in principe dus dan ben ik in feite mij {Brainpower}
- edwinedje
- Forum goeroe

Grimm - S3-E16
Een fles Jack Daniels vol in beeld.
Daarvoor ook al een andere fles.
Eerdere afleveringen hebben ook hints naar Whisk[e]y, maar [te] onduidelijk in beeld.

Een fles Jack Daniels vol in beeld.
Daarvoor ook al een andere fles.
Eerdere afleveringen hebben ook hints naar Whisk[e]y, maar [te] onduidelijk in beeld.

0 x
/ Mijn Website met mijn Distillery VisitsIk wil niet veel willen, want dan krijg je maar een deel...
...maar van de dingen die je niet wil krijg je altijd lekker veel. {Def P.}
Ik ben mezelf in principe dus dan ben ik in feite mij {Brainpower}
Suits S2 Ep8 Fles Macallan 18.
Hij neemt hem mee naar het graf van zijn vader, zet 1 shotje op de grafsteen en drinkt er 1 op.
Hij neemt hem mee naar het graf van zijn vader, zet 1 shotje op de grafsteen en drinkt er 1 op.
0 x
Whiskydudes
Whisky drinken is net als Bbqen. Als je haast hebt moet je er niet aan beginnen!
Well I woke up Sunday morning, with no way to hold my head that didn’t hurt
And the beer I had for breakfast wasn’t bad so I had one more for dessert.-Johnny Cash
dannyp44 schreef:Zag net in better call Saul afl: 6 seizoen 3 Macallan 1966 35 years
Ik ben net vandaag maar eens begonnen met Seizoen 1 van Better Call Saul, en nog in de introducerende paar minuten kwam al een fles Dewar's White Label in beeld...
0 x
Ik kijk nu naar een Bulgaarse maffia serie, Pod prikritie, dat betekent gewoon Undercover. Heb de eerste drie seizoenen gekocht op bol.com. En die acteurs drinken echt heel veel whisky, in de eerste seizoenen kon ik de flessen en het etiket niet goed thuisbrengen, waarschijnlijk onbekend plaatselijk spul, maar vanaf seizoen 3 staan er opeens overal flessen Paddy irish whisky, waar ook duidelijk zichtbaar flink van gedronken wordt.
0 x
- Whisky-ettenleur
- Top bijdrager

Glenlivet 18 in John Wick 1 (de badguy dronk dat, aparte keuze voor een bad guy
)
)
0 x
Terug naar “Alle overige onderwerpen die niet passen onder een andere rubriek”