Is dit wel te drinken???
Is dit wel te drinken???
Hallo Leden,
Voor mijn verjaardag gekregen, maar is deze whisky wel te drinken.
In afwachting van de reacties.
Groet,
Voor mijn verjaardag gekregen, maar is deze whisky wel te drinken.
In afwachting van de reacties.
Groet,
- Bijlagen
-
- Black & white buchanan's
- $_84 (38).JPG (23.93 KiB) 2725 keer bekeken
0 x
Re: Is dit wel te drinken???
Waarom zou hij niet te drinken zijn? Wat heb je te verliezen? Heeft je niets gekost. Proeven maar! En moest t niets zijn, kan je er nog steeds je vlees in marineren...
Is het deze ?
Is het deze ?
0 x
Bram84 schreef:Waarom zou hij niet te drinken zijn? Wat heb je te verliezen? Heeft je niets gekost. Proeven maar! En moest t niets zijn, kan je er nog steeds je vlees in marineren...
Vlees marineren kan altijd, maar volgens mijn vrouw heeft dit fles best wat gekost en het is een blend. Ik ben meer van single malt.
Maar bedankt voor het meedenken en de PB.
Laatst gewijzigd door brayen27 op 06 Nov 2017, 08:31, 3 keer totaal gewijzigd.
0 x
Totaal niet te drinken. Geef maar terug. Tot wat is het forum verworden
.
5 x
Toontje schreef:Totaal niet te drinken. Geef maar terug. Tot wat is het forum verworden.
Het was meer een vraag, aangezien ik zelf geen blend whisky meer drinkt. Terug geven kan altijd
0 x
Wat een vraag zeg!.......gekregen van iemand die denkt jou daar een plezier mee te doen...en jij loopt te “miepen” of ie wel te drinken is...
....Openrukken en drinken en niet zo ondankbaar!!
....Openrukken en drinken en niet zo ondankbaar!!
3 x
brayen27 schreef:Het was meer een vraag, aangezien ik zelf geen blend whisky meer drinkt.
Twee weken geleden:
brayen27 schreef:Mijn favoriete blend whisky blijft de Dewar's 18y, niet normaal.

3 x
Dre schreef:brayen27 schreef:Het was meer een vraag, aangezien ik zelf geen blend whisky meer drinkt.
Twee weken geleden:brayen27 schreef:Mijn favoriete blend whisky blijft de Dewar's 18y, niet normaal.
Klopt, maar dit is meer dan 6jaar geleden.
Ik drink al 6jaar geen blend whisky meer en het forum ging over favoriete whisky! Het wil niet zeggen dat ik nog steeds blend whisky drinkt.
Maar goed.
0 x
vbreemen schreef:Prima whisky. Een mooie oude en lekkere blend.
Bedankt

0 x
Waarom zou je stoppen met blends te drinken?
Tegen je gewoontes in zou ik er toch maar eens van proeven hoor
0 x
Len schreef:Waarom zou je stoppen met blends te drinken?
Ik heb een hoop blend whisky liggen: Chivas, Jack Daniels, Johnnie walker, dewars, noem maar op.
Alleen heb ik 6 jaar geleden de malt geproeft en sindsdien de blend whisky laten liggen.
Maar toch een goede vraag? Waarom niet eigenlijk!
0 x
Ik heb zo'n fles open staan. Als je wilt proeven maar deze fles dicht wil houden kun je een sample van me krijgen.
0 x
Idd, openmaken die fles! Als het niks is kun je het altijd nog gebruiken om er een lekkere cocktail van te maken
Ralphy (een bekende reviewer van whisky op YouTube) wil er nog weleens een klein beetje absinth ingooien, blijkbaar geeft dat ook een verrijking..zelf nog niet geprobeerd trouwens.
Succes!
Succes!
0 x
ik denk dat de fles een tin cap ( spring cap) sluiting heeft.
Die is behalve niet makkelijk open te krijgen, erg goed tegen lekken
De whisky zou dus goed beschermd zijn tegen ongewenste zaken zoals verdamping ect ect
Ik twijfel er niet aan dat de whisky goed is, en zelfs als je geen blend liefhebber bent, dit is een oudje, das echt beter dan de hedendaagse blend smaakprofielen
Die is behalve niet makkelijk open te krijgen, erg goed tegen lekken
De whisky zou dus goed beschermd zijn tegen ongewenste zaken zoals verdamping ect ect
Ik twijfel er niet aan dat de whisky goed is, en zelfs als je geen blend liefhebber bent, dit is een oudje, das echt beter dan de hedendaagse blend smaakprofielen
0 x
Terug naar “Schotse single malt (Scottish Single Malt)”