Piet schreef:JayDie schreef:Piet schreef:Is dit nu zoveel handiger dan Twitter of Skype ? Ik plaats nog even vraagtekens.
Ik weet het - nog - niet. Vond het met Skype wel goed gaan de vorige keer. Heb het idee dat ik met twitter soms wel het eea mis in de TimeLine...
John heb je nog gemerkt wat de meerwaarde was van het gebruik va Nurph en of het inderdaad het extra risico (?) en de zoveelste registratie waard was ?
Voor zover ik zag kan iedereen meekijken, maar niet direct mee chatten. Weet niet precies. Er waren in ieder geval watchers en deelnemers.
Tsja... uiteraard toestemming geven via de welbekende allow / deny Twitter login page. Ik maak me daar niet zo'n zorgen over... Het voordeel iig is dat iedereen die meedoet zeker wel Twitter heeft (daar is het via aangekondigd en loopt via WiesjeWhisky), maar niet per definitie Skype. Daarnaast heb ik liever dat iemand m'n twitter naam weet dan die van Skype (gevoelsmatige kwestie wellicht). Niet dat ik het gebruik, maar met Skype kun je in zo'n chat ook praten, luisteren en kijken (en bekeken worden) natuurlijk. Vorige keer alleen getypt.
Vond het iig goed gaan!