Goede dag, Mijn naam is Patrick Fidder
- PatrickFidder
- Nieuwkomer

Goede dag, Mijn naam is Patrick Fidder
Zal me eens netjes voorstellen.
Ik luister naar Patrick Fidder en ben getrouwd met Esther, vader van Rochelle en Caithlyn.
Mijn hobby is mijn werk en levenswijze, namelijk hotelier van Hotel Restaurant Fidder,
dit doe ik al vanaf mijn 17e. Vers van school ben ik meteen aan het werk gegaan bij mijn ouders.
Zij zijn begonnen in 1984 met het hotel en vanaf mijn 20e ben ik toe getreden in de VOF.
In 2002 is mijn vader overleden en 2 jaar later heb ik mijn moeder op langdurige vakantie gestuurd,
sindsdien run ik het solo met als rechterhand mijn zus, Danielle.
Mijn hobby, de liefde voor whisky vindt zijn oorsprong in mijn vader die het wel eens tijd vond om te stoppen
met bier drinken en eens een echt drankje ging proberen.
Whisky werd een liefde, lust en een verslaving tegelijk, er gaat geen dag voorbij dat ik er niet mee bezig ben.
Toen mijn collectie aardig begon te groeien en de woonkamer echt geen plek meer vrij had,
de kasten van het intussen gestarte restaurant ook vol zaten met meer dan alleen whisky werd het tijd voor een bar.
Het werd Patrick's Bar, een eigen ontwerp en samengesteld uit een dresssoir, hemelbed en 4 zijkanten van bedden allen antiek. Die bar herbergt nu precies 101 whisky's en is nu alweer vol.
Nu ben ik op zoek naar een mooie kast om mijn collectie verder te laten groeien.
Om alle andere dranken uit de bar te halen gaat net iets te ver dus heb ik ook een kleine selectie andere distillaten van +/- 18 grappa's tot mooie eau-de-vie's en trester uit Duitsland.
Waarom hier?
Tja via twitter kwam ik hier terecht en ben ik benieuwd naar andere genieters en hun belevenissen.
Ik luister naar Patrick Fidder en ben getrouwd met Esther, vader van Rochelle en Caithlyn.
Mijn hobby is mijn werk en levenswijze, namelijk hotelier van Hotel Restaurant Fidder,
dit doe ik al vanaf mijn 17e. Vers van school ben ik meteen aan het werk gegaan bij mijn ouders.
Zij zijn begonnen in 1984 met het hotel en vanaf mijn 20e ben ik toe getreden in de VOF.
In 2002 is mijn vader overleden en 2 jaar later heb ik mijn moeder op langdurige vakantie gestuurd,
sindsdien run ik het solo met als rechterhand mijn zus, Danielle.
Mijn hobby, de liefde voor whisky vindt zijn oorsprong in mijn vader die het wel eens tijd vond om te stoppen
met bier drinken en eens een echt drankje ging proberen.
Whisky werd een liefde, lust en een verslaving tegelijk, er gaat geen dag voorbij dat ik er niet mee bezig ben.
Toen mijn collectie aardig begon te groeien en de woonkamer echt geen plek meer vrij had,
de kasten van het intussen gestarte restaurant ook vol zaten met meer dan alleen whisky werd het tijd voor een bar.
Het werd Patrick's Bar, een eigen ontwerp en samengesteld uit een dresssoir, hemelbed en 4 zijkanten van bedden allen antiek. Die bar herbergt nu precies 101 whisky's en is nu alweer vol.
Nu ben ik op zoek naar een mooie kast om mijn collectie verder te laten groeien.
Om alle andere dranken uit de bar te halen gaat net iets te ver dus heb ik ook een kleine selectie andere distillaten van +/- 18 grappa's tot mooie eau-de-vie's en trester uit Duitsland.
Waarom hier?
Tja via twitter kwam ik hier terecht en ben ik benieuwd naar andere genieters en hun belevenissen.
0 x
Hotel Fidder's, Zwolle
Re: Goede dag, Mijn naam is Patrick Fidder
Welkom Patrick, leuk je erbij te hebben.
Voor degene die het nog niet gezien hebben, dit is ook iets waarmee Patrick zich bezighoudt: Twitter-quiz @patrickfidder raad en win een proeverij voor 2.
Ik ga zeker eens bij je binnenkomen wanneer ik in Zwolle ben.
P.s. Op het laatste International Whisky Festival in Leiden stond een bedrijf dat zich bezighoudt met .... "whisky-kabinetten". Ik zal eens gaan zoeken naar de naam.
Voor degene die het nog niet gezien hebben, dit is ook iets waarmee Patrick zich bezighoudt: Twitter-quiz @patrickfidder raad en win een proeverij voor 2.
Ik ga zeker eens bij je binnenkomen wanneer ik in Zwolle ben.
P.s. Op het laatste International Whisky Festival in Leiden stond een bedrijf dat zich bezighoudt met .... "whisky-kabinetten". Ik zal eens gaan zoeken naar de naam.
0 x
Piet, voor whisky-intimi Peat
- PatrickFidder
- Nieuwkomer

Piet schreef:P.s. Op het laatste International Whisky Festival in Leiden stond een bedrijf dat zich bezighoudt met .... "whisky-kabinetten". Ik zal eens gaan zoeken naar de naam.
Alvast bedankt.
Ik heb al eens gezocht naar een kabinet maar die zijn vaak te klein voor mij,
ben nu druk zoekend naar een mooie kast met glazen deuren van ongeveer 2 meter breed en 1.80 meter hoog.
Dan kan ik weer even vooruit
0 x
Hotel Fidder's, Zwolle
Gevonden, heel mooi spul !
Mr Higgins
P.s. Bij "Special offers" zou zo maar "jouw" vitrine kunnen staan !
Ik zal ze ook in de lijst "Overige Whisky-dienstverleners", Magazines etc. zetten, daar verdienen ze wel een plekje.
Mr Higgins
In 2010 heeft Mr Higgins voor het eerst deelgenomen aan het Internationale Whiskyfestival in Leiden. Wij hadden onze stand ingericht met op whisky gerichte meubelen; vitrinekasten, drankcabinets, whiskylampen, etc.
P.s. Bij "Special offers" zou zo maar "jouw" vitrine kunnen staan !
Ik zal ze ook in de lijst "Overige Whisky-dienstverleners", Magazines etc. zetten, daar verdienen ze wel een plekje.
0 x
Piet, voor whisky-intimi Peat
Welkom op dit whiskyforum, Patrick en heel veel plezier, hier! Wellicht ben ik jou ooit 'ns ergens tegengekomen, want je gezicht komt me wel heel erg bekend voor!

René

René
0 x
PatrickFidder schreef:Piet schreef:P.s. Op het laatste International Whisky Festival in Leiden stond een bedrijf dat zich bezighoudt met .... "whisky-kabinetten". Ik zal eens gaan zoeken naar de naam.
Alvast bedankt.
Ik heb al eens gezocht naar een kabinet maar die zijn vaak te klein voor mij,
ben nu druk zoekend naar een mooie kast met glazen deuren van ongeveer 2 meter breed en 1.80 meter hoog.
Dan kan ik weer even vooruit
Kijk hier eens rond, Patrick, enorme sortering! Vlakbij Rotterdam: http://www.janfrantzen.nl/
0 x
Hoi Patrick,
Welkom hier op dit forum, jammer dat je in Zwolle zit anders zou ik graag eens bij je komen buurten (moet nog maar 1 vraagje goed beantwoorden op je twitterspel). Veel plezier ook hier,
Groeten
Welkom hier op dit forum, jammer dat je in Zwolle zit anders zou ik graag eens bij je komen buurten (moet nog maar 1 vraagje goed beantwoorden op je twitterspel). Veel plezier ook hier,
Groeten
0 x
Hoi Patrick,
Welkom op het forum. Mooie impressie gekregen van je hotel via de website! Ziet er zeer mooi
en verzorgd uit!
Groet,
Victor
Welkom op het forum. Mooie impressie gekregen van je hotel via de website! Ziet er zeer mooi
en verzorgd uit!
Groet,
Victor
0 x
Hallo Patrick,
Welkom op het forum.
Ik heb zelf ook lang lopen zoeken naar een goede kast en ben uiteindelijk uitgekomen op de kantoor afdeling van een groot meubelwarenhuis. Deze kasten zijn nl. gemaakt voor het opbergen van veel spullen en er passen dus ook veel flessen whisky in
, en is hij vol.....dan zet je er gewoon een 2e kast naast.
Groeten,
Martin
Welkom op het forum.
Ik heb zelf ook lang lopen zoeken naar een goede kast en ben uiteindelijk uitgekomen op de kantoor afdeling van een groot meubelwarenhuis. Deze kasten zijn nl. gemaakt voor het opbergen van veel spullen en er passen dus ook veel flessen whisky in
, en is hij vol.....dan zet je er gewoon een 2e kast naast.
Groeten,
Martin
0 x
Hee Patrick, leuk dat je je whiskyhobby met je werk samen kunt laten gaan, leuk hotel(en site) hebben jullie, welke bottelingen heb je tot heden zelf uitgebracht ?
,welkom op het forum, namens ons beiden,
pascal en tanja
,welkom op het forum, namens ons beiden, pascal en tanja
0 x
- PatrickFidder
- Nieuwkomer

Oeps en excuses,
door alle drukte en gekte vergeet ik nog eens om dingen bij te houden,
kom ik er achter dat ik in maart voor het laatst hier ben geweest.
allen hartelijk dank voor de berichten en de tips voor de kast,
intussen heb ik meer ruimte in mijn bar gecreëerd door alle likeuren, grappa's en diversen op
een andere plek te stallen. Een kast ben ik nog steeds nodig maar minder dringend
ik ga wel alle links bekijken wat er zoal te verkrijgen is
door alle drukte en gekte vergeet ik nog eens om dingen bij te houden,
kom ik er achter dat ik in maart voor het laatst hier ben geweest.
allen hartelijk dank voor de berichten en de tips voor de kast,
intussen heb ik meer ruimte in mijn bar gecreëerd door alle likeuren, grappa's en diversen op
een andere plek te stallen. Een kast ben ik nog steeds nodig maar minder dringend
ik ga wel alle links bekijken wat er zoal te verkrijgen is
0 x
Hotel Fidder's, Zwolle
- PatrickFidder
- Nieuwkomer

I_SPEY schreef:Welkom op dit whiskyforum, Patrick en heel veel plezier, hier! Wellicht ben ik jou ooit 'ns ergens tegengekomen, want je gezicht komt me wel heel erg bekend voor!
René
ik zelf heb erg veel moeite om namen te onthouden
helaas heb jij geen foto anders had ik jouw wellicht herkent
0 x
Hotel Fidder's, Zwolle
- PatrickFidder
- Nieuwkomer

GJR schreef:Hoi Patrick,
Groeten
Klopt nog 1 antwoord en dan heb je een proeverij,
inderdaad zit ik in Zwolle, maar binnenkort hebben wij diverse momenten
dat Zwolle ineens uiterst aantrekkelijk wordt.
0 x
Hotel Fidder's, Zwolle
- PatrickFidder
- Nieuwkomer

I_SPEY schreef:Kijk hier eens rond, Patrick, enorme sortering! Vlakbij Rotterdam: http://www.janfrantzen.nl/
euuh lijkt me behoorlijk prijzig helaas geen prijskaartjes
dan geef ik liever mijn centen uit aan whisky
0 x
Hotel Fidder's, Zwolle
Terug naar “Even voorstellen, dat vinden we leuk !”