Tom2 schreef:Weet iemand of the Norlan glas ook in Be of NL te koop is en waar ?
Op dit moment is het glas alleen nog maar via de eigen website te koop.
Tom2 schreef:Weet iemand of the Norlan glas ook in Be of NL te koop is en waar ?
FGG schreef:Mijn glazen:![]()
De rechter vind ik het fijnst voor het proeven, de linker de mooiste om uit te drinken.
Dre schreef:FGG schreef:Mijn glazen:![]()
Toevallig van die rechter vandaag ook maar twee aangeschaft. Drink eigenlijk altijd uit Glencairns, maar kreeg geregeld bij anderen een wat verfijnder glaasje op een voetje, en dat beviel wel. Dus deze ook maar eens proberen, benieuwd of het echt verschil maakt.
Len schreef:Kan hier geen foto toevoegen maar ze lijken op het rechterglas op de foto van enkele reacties terug, maar aan de bovenkant wordt het nog wat breder.
Len schreef:Een leuke toevoeging is ook dat er een dekseltje bij geleverd is.
henri schreef:bestaat al lang een topic voor met al 20 pagina's aan reactie..
Het glas maakt 'n verschil. Welk glas en waar te koop?
punchbowl schreef:henri schreef:bestaat al lang een topic voor met al 20 pagina's aan reactie..
Dit klopt voor een deeltje, in het door jou aangehaalde topic gaat dit meer over aanbiedingen van whiskyglazen.
henri schreef:punchbowl schreef:henri schreef:bestaat al lang een topic voor met al 20 pagina's aan reactie..
Dit klopt voor een deeltje, in het door jou aangehaalde topic gaat dit meer over aanbiedingen van whiskyglazen.
ja alle 20 pagina's doorgenomen?
ik meen me te herinneren dat genoeg mensen hier hun voorkeuren aangeven
zoniet, dan weet ik zeker dat er nog een ander topic voor is
punchbowl schreef:henri schreef:punchbowl schreef:Dit klopt voor een deeltje, in het door jou aangehaalde topic gaat dit meer over aanbiedingen van whiskyglazen.
ja alle 20 pagina's doorgenomen?
ik meen me te herinneren dat genoeg mensen hier hun voorkeuren aangeven
zoniet, dan weet ik zeker dat er nog een ander topic voor is
Sorry, bij deze excuseer ik me ten volle.
Te weinig verdiept in de topic.
Terug naar “De "Gouden Godendrank" in de volle breedte”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 25 gasten