Wat zijn nou echte horror-whisky's?
Re: Wat zijn nou echte horror-whisky's?
Gelukkig nog een Frysk Hynder 2012 staan. Kan bijna niet wachten. Heb altijd een mooie whisky staan voor een mooi moment, misschien kan ik deze laten staan voor een slecht moment...
1 x
Het moest er toch maar van komen. Frysk hynder toch maar open gemaakt. And yes we have a winner!!!
1 x
Ik heb net die nieuwe Deanston van v wees geproefd en ik vind dat best horror, zo ie zo Deanston... 
0 x
dannyp44 schreef:Het moest er toch maar van komen. Frysk hynder toch maar open gemaakt. And yes we have a winner!!!
Het nodige lef kan je i.i.g. niet ontzegd worden.
1 x
Zonder enige twijfel... Rampur Select..
echt niet te doen.. zwaar geparfumeerd.. vieze, vreemde smaak die absurd lang blijft hangen..
echt niet te doen.. zwaar geparfumeerd.. vieze, vreemde smaak die absurd lang blijft hangen..
0 x
Opeth83 schreef:Ik heb net die nieuwe Deanston van v wees geproefd en ik vind dat best horror, zo ie zo Deanston...
Ik vond de neus ook niks. Smaak redelijk, maar ik sla deze ook graag over
0 x
Ik weet nog niet of het een echte horror whisky is, maar The Deveron 12 is gebotteld in zo een lelijke fles dat deze
Voor mij al helemaal niet uitnodigend is om te drinken.
Hopelijk kan de whisky zelf mij iets meer bekoren.....
0 x
-
johan brugge
- Forum goeroe

Sunken Still 4yo Belgian Single Rye Whisky. Dit rook slecht en smaakte slecht. Gelukkig was het maar een klein proevertje, maar dit was ruim voldoende om te besluiten dit nooit meer te drinken. Ik geloof dat wij Belgen het beter bij bier houden.
0 x
The only thing that tastes good in whisky is more whisky.
Les injures sont les raisons de ceux qui ont tort
Les injures sont les raisons de ceux qui ont tort
glen scotio 1991 Sv
SV in de regel erg lekker spul, maar deze was toch echt helemaal niet okay, wat een naar spul zeg. Er aan denken geeft alweer kippenvel
SV in de regel erg lekker spul, maar deze was toch echt helemaal niet okay, wat een naar spul zeg. Er aan denken geeft alweer kippenvel
0 x
- caskstrength
- Forum goeroe

Big6230 schreef:Ik weet nog niet of het een echte horror whisky is, maar The Deveron 12 is gebotteld in zo een lelijke fles dat deze
Ik zou hem maar eens proeven. Wat mij betreft is het een ondergewaardeerde whisky.
1 x
Affirmanti incumbit probatio
caskstrength schreef:Big6230 schreef:Ik weet nog niet of het een echte horror whisky is, maar The Deveron 12 is gebotteld in zo een lelijke fles dat deze
Ik zou hem maar eens proeven. Wat mij betreft is het een ondergewaardeerde whisky.
Hmmm de eerste heeft mij nog nie echt kunnen overtuigen. Maar goed, iedereen verdient een 2e kans
0 x
Gouden Carolus Fado Vivo, die hoeft van mij echt niet meer! Smaakt naar Gazeuse met spiritus blugh...
0 x
Please follow me on Instagram for Whiskyposts, tastingsnotes, information and interaction! >> https://www.instagram.com/whiskyves88/
de penderyn madeira net of je vloeibaar plastic in je glas hebt
https://www.whiskybase.com/whiskies/whi ... yn-madeira
https://www.whiskybase.com/whiskies/whi ... yn-madeira
0 x
Deze week een sampel gekregen van Turv die na de introductie 7maanden op eiken heeft nagerijpt.
De drinkbaarheid valt erg tegen.
De drinkbaarheid valt erg tegen.
0 x
Terug naar “De "Gouden Godendrank" in de volle breedte”