Drank.nl

Hier kan gediscussieerd worden en kunnen meningen en ervaringen gedeeld worden m.b.t. websites, verenigingen, clubs en commerciële instellingen inclusief leveranciers en Independend Bottlers, die al dan niet staan in de onderstaande geclassificeerde lijsten.
Gebruikersavatar
mardo
Senior
Senior
Berichten: 330
Lid geworden op: 10 Okt 2014, 23:04

Drank.nl

Ongelezen berichtdoor mardo » 08 Aug 2017, 23:03

Is er iemand die ervaring heeft met http://www.drank.nl/ uit Utrecht?
0 x
Afbeelding

Gebruikersavatar
MacErik
Top bijdrager
Top bijdrager
Berichten: 694
Lid geworden op: 27 Jul 2015, 17:45
Locatie: Amersfoort

Re: Drank.nl

Ongelezen berichtdoor MacErik » 09 Aug 2017, 09:18

Nope!
Even snel door de lijst gescrolld, maar de prijzen zijn best redelijk. Loont om flessen te vergelijken met D12 en D-gigant. verzendkosten zijn ook een eurootje goedkoper :goedgedaan
Helaas geen IB's!
0 x
Afbeelding

Gebruikersavatar
Nino
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 2484
Lid geworden op: 03 Jan 2015, 11:45
Locatie: Drenthe

Re: Drank.nl

Ongelezen berichtdoor Nino » 09 Aug 2017, 09:22

MacErik schreef:Nope!
Even snel door de lijst gescrolld, maar de prijzen zijn best redelijk. Loont om flessen te vergelijken met D12 en D-gigant. verzendkosten zijn ook een eurootje goedkoper :goedgedaan
Helaas geen IB's!

http://www.drank.nl/winkel/ultimate-balmenach-1988/
1 x
Afbeelding

Gebruikersavatar
Tottenham
Senior
Senior
Berichten: 459
Lid geworden op: 25 Feb 2017, 12:08

Re: Drank.nl

Ongelezen berichtdoor Tottenham » 09 Aug 2017, 09:53

I.i.g. interessant in de zin dat het afhaalpunt een minuutje of 7 fietsen is voor mij. Binnenkort maar eens kijken of ze wat interessante aanbiedingen hebben.
0 x

Gebruikersavatar
MacErik
Top bijdrager
Top bijdrager
Berichten: 694
Lid geworden op: 27 Jul 2015, 17:45
Locatie: Amersfoort

Re: Drank.nl

Ongelezen berichtdoor MacErik » 09 Aug 2017, 17:59

Nino schreef:
MacErik schreef:Nope!
Even snel door de lijst gescrolld, maar de prijzen zijn best redelijk. Loont om flessen te vergelijken met D12 en D-gigant. verzendkosten zijn ook een eurootje goedkoper :goedgedaan
Helaas geen IB's!

http://www.drank.nl/winkel/ultimate-balmenach-1988/


You're absolutely right Nino!
Zover had ik dus niet doorgescrold :HitHead ....dus ook IB's!
0 x
Afbeelding

Gebruikersavatar
mardo
Senior
Senior
Berichten: 330
Lid geworden op: 10 Okt 2014, 23:04

Re: Drank.nl

Ongelezen berichtdoor mardo » 09 Aug 2017, 18:23

Jammer dat niemand er ervaring mee heeft. Het ziet er allemaal wel betrouwbaar uit, maar ik vind er verder weinig over op internet.
De facebookpagina heeft me ook niet overtuigd. Ze hebben wel een aantal interessant geprijsde flesjes.
Ik hoor het graag als Tottenham er langs is geweest. :)
0 x
Afbeelding

Gebruikersavatar
Rien68
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 3109
Lid geworden op: 20 Dec 2014, 01:39
Locatie: Fryslân

Re: Drank.nl

Ongelezen berichtdoor Rien68 » 09 Aug 2017, 19:02

Stel je vraag anders eens in de Facebook groep, SMWG of Dutch single malt whisky.
1 x


Terug naar “Discussies, ervaringen en meningen over websites, verenigingen, clubs en commerciële instellingen inclusief leveranciers en IB's”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten