Gezellig aan de bar...
-
Maurice_Casqueteer
- Senior

Re: Gezellig aan de bar...
Maurice_Casqueteer schreef:Nino schreef:*plop*
goeie pas foto !
"Pas foto"

1 x
Maakt u pas foto's?
Nee dat doe ik al 20 jaar.
Nee dat doe ik al 20 jaar.
3 x
Whiskydudes
Whisky drinken is net als Bbqen. Als je haast hebt moet je er niet aan beginnen!
Well I woke up Sunday morning, with no way to hold my head that didn’t hurt
And the beer I had for breakfast wasn’t bad so I had one more for dessert.-Johnny Cash
Vandaag opening vh Belgische voetbal seizoen met Antwerp-Anderlecht !! Een rondje Pannepot erbij en het kan alleen maar goedkomen 

- Bijlagen
-
- IMG_20170728_173758-2080x1560-520x390.jpg (51.99 KiB) 2149 keer bekeken
0 x
- caskstrength
- Forum goeroe

Nu al? Da's vroeg (het voetbalseizoen bedoel ik)
0 x
Affirmanti incumbit probatio
caskstrength schreef:Nu al? Da's vroeg (het voetbalseizoen bedoel ik)
Idd...winterstop duurt wat langer
0 x
Whiskieke schreef:Vandaag opening vh Belgische voetbal seizoen met Antwerp-Anderlecht !! Een rondje Pannepot erbij en het kan alleen maar goedkomen
Ga om 20:30 ook maar even kijken op Ziggo, bij gebrek aan beter.
0 x
Tottenham schreef:Whiskieke schreef:Vandaag opening vh Belgische voetbal seizoen met Antwerp-Anderlecht !! Een rondje Pannepot erbij en het kan alleen maar goedkomen
Ik vind het een top opener vh seizoen.
Antwerp terug in eerste kan ik wel smaken ( zelfs als A'lecht supporter)
2 x
Whiskieke schreef:Tottenham schreef:Whiskieke schreef:Vandaag opening vh Belgische voetbal seizoen met Antwerp-Anderlecht !! Een rondje Pannepot erbij en het kan alleen maar goedkomen
Ik vind het een top opener vh seizoen.
Antwerp terug in eerste kan ik wel smaken ( zelfs als A'lecht supporter)
Och, ik kijk zelden naar de Belgische competitie, maar in een periode als deze wil ik nog wel eens een (deel van een) wedstrijdje meepikken.
0 x
Als Anderlecht supporter kan ik zeggen dat het jaren geleden is dat Anderlecht een goede openingsmatch heeft gespeeld. Dit met dat Antwerp dat na lange terug in 1ste klasse speelt en super gemotiveerd aan de aftrap zal komen heb ik er toch geen goed oog in vanavond. 

1 x
Toon schreef:Als Anderlecht supporter kan ik zeggen dat het jaren geleden is dat Anderlecht een goede openingsmatch heeft gespeeld. Dit met dat Antwerp dat na lange terug in 1ste klasse speelt en super gemotiveerd aan de aftrap zal komen heb ik er toch geen goed oog in vanavond.
Kan toch niet fout gaan toch? Kan ik me echt niet inbeelden
0 x
Whiskieke schreef:Toon schreef:Als Anderlecht supporter kan ik zeggen dat het jaren geleden is dat Anderlecht een goede openingsmatch heeft gespeeld. Dit met dat Antwerp dat na lange terug in 1ste klasse speelt en super gemotiveerd aan de aftrap zal komen heb ik er toch geen goed oog in vanavond.
Ik ook niet maar die 1ste wedstrijd is toch altijd dramatisch

0 x
-
MisterMonkeyDonkey
- Whisk(e)y goeroe

Toon schreef:Whiskieke schreef:Toon schreef:Als Anderlecht supporter kan ik zeggen dat het jaren geleden is dat Anderlecht een goede openingsmatch heeft gespeeld. Dit met dat Antwerp dat na lange terug in 1ste klasse speelt en super gemotiveerd aan de aftrap zal komen heb ik er toch geen goed oog in vanavond.
Ik ook niet maar die 1ste wedstrijd is toch altijd dramatisch
In principe mag het niet mislopen. Antwerp heeft zn kern nog niet compleet en is totaal niet ingespeeld. Maar op enthousiasme kan er veel. Blij dat ze terug zijn! Vanaf volgende speeldag mogen ze veel punten pakken
1 x
Terug naar “Alle overige onderwerpen die niet passen onder een andere rubriek”