. Uiteraard blijft 2cl ook een optie, en is iedereen vrij om te kiezen wat 'em blieft!BWJ-17: Inschrijftopic (deelnemers & reservelijst)
- squaadgras
- Forum goeroe

Re: BWJ-17: Inschrijftopic (deelnemers & reservelijst)
Lijkt erop dat het merendeel 3cl verkiest, met nog enkele aanmeldingen wordt 2 flessen een serieuze optie
. Uiteraard blijft 2cl ook een optie, en is iedereen vrij om te kiezen wat 'em blieft!
. Uiteraard blijft 2cl ook een optie, en is iedereen vrij om te kiezen wat 'em blieft!
0 x
2 ∞ & →
-
DavidH.
- Top bijdrager

Ik heb mij een beeetje laat op het forum aangemeld voor dit
Mocht de reservelijst nog worden doorgevoerd zou ik daar nog wel willen staan
Mocht de reservelijst nog worden doorgevoerd zou ik daar nog wel willen staan
1 x
"Too much of anything is bad, but too much of good whisky is barely enough"
Beschikbare flessen: https://www.whiskybase.com/profile/davidh/collection
Beschikbare flessen: https://www.whiskybase.com/profile/davidh/collection
-
SirNagalot
- Senior

Als het nog mogelijk is, wil ik ook graag deelnemen 
1 x
- Erik Elixir
- Senior

Graag op de reservelijst
Tweede fles zou inderdaad gaaf zijn. Drie 3cl is wel wenselijk om de whisky twee keer te kunnen proeven.
Tweede fles zou inderdaad gaaf zijn. Drie 3cl is wel wenselijk om de whisky twee keer te kunnen proeven.
1 x
- squaadgras
- Forum goeroe

WhiskyclubSpakenburg schreef:Graag op de reservelijst![]()
@ alle reservisten
N.a.v. de gestelde vraag/poll m.b.t. de grootte van samples is er besloten indien mogelijk (lees: 2 flessen per nominatie beschikbaar), voor de liefhebbers 5 x 3cl. mogelijk te maken (mocht je liever de deelnamekosten willen drukken en voor 5 x 2cl. willen gaan is dit ook mogelijk). Dit houdt indirecht ook in dat de reservelijst zich bij deze opheft en zal worden toegevoegd aan 'deelnemers'.
Zie: squaadgras @ BWJ-17: Belangrijke aankondigingen.
3 x
2 ∞ & →
Dat is op zich een prima regeling, alleen wel iets om in het achterhoofd te houden dat het hiermee wel (nog) iets lastiger wordt om flessen te nomineren, de aandrager zal in geval van gelimiteerde bottelingen nu minimaal twéé exemplaren beschikbaar moeten hebben én willen stellen... Dat wordt dan waarschijnlijk wat 'usual suspects' nomineren 
0 x
- squaadgras
- Forum goeroe

Heb je een punt, Dre. Maar ik zeg: vooral niet doen - nomineren wat jij vindt dat de BWJ-17 is. Het aankoopspecifieke-logistieke-detectivisme ga ik mij volop tegenaan bemoeien (lees: I will get it done!
). Daarnaast heb ik voor de BWJ een meer sociale dan betekenisvolle opzet gekozen, we moeten de uitslag niet ál te serieus nemen
!
!
1 x
2 ∞ & →
squaadgras schreef:Het aankoopspecifieke-logistieke-detectivisme ga ik mij volop tegenaan bemoeien (lees: I will get it done!)
Ah oké, ik ging nog uit van wat er destijds aan 'spelregels' opgesteld was, beschikbaar of in het bezit van de aandrager. Maar dan ga ik er nog even extra op broeden

0 x
- squaadgras
- Forum goeroe

Idealiter wel, maar laat je er niet door weerhouden iets moois voor te dragen.. Ondertussen in 'het wereldje' wel gemerkt dat er altijd wel ergens een flesje of wat beschikbaar is - als je lieft vraagt althans 
0 x
2 ∞ & →
- caskstrength
- Forum goeroe

Zie squaadgras @ BWJ-17: Belangrijke aankondigingen.
Er wordt nog bezien of het project alsnog kan doorgaan. Vrijwilligers mogen zich altijd melden.
Er wordt nog bezien of het project alsnog kan doorgaan. Vrijwilligers mogen zich altijd melden.
0 x
Affirmanti incumbit probatio
Terug naar “Betaalbare Whisky van het Jaar 2017”