Laphroaig expressies en bottelingen
Re: Laphroaig expressies en bottelingen
Wordt toch wat onrustig. John zal ze toch niet zelf aan het nuttigen zijn. 
1 x
Facebook:
Thanks for the patience of all our Friends recently. We’d like to inform you that we’re close to a confirmed release date for Cairdeas. Keep an eye on your email inbox for further information.
Thanks for the patience of all our Friends recently. We’d like to inform you that we’re close to a confirmed release date for Cairdeas. Keep an eye on your email inbox for further information.
3 x
Kan een van jullie mij vertellen hoe ik aan de Laphroaig CS kom? Ik zie ze voornamelijk verhandeld worden op het internet. Ik zou ze graag zelf wat kunnen kopen (hoop dat dit wat goedkoper is). Kan dit via de site van Laphroaig? Daar zie ik de CS namelijk niet terugkomen in de shop voor Nederland.
Onlangs een fles 003 2010 gekregen en opgedronken, ik ben fan! Ik zie de 009 voor 125 euro voorbij komen. Beetje prijzig denk ik?
Ik hoor het graag!
Onlangs een fles 003 2010 gekregen en opgedronken, ik ben fan! Ik zie de 009 voor 125 euro voorbij komen. Beetje prijzig denk ik?
Ik hoor het graag!
0 x
Lakervt schreef:Kan een van jullie mij vertellen hoe ik aan de Laphroaig CS kom? Ik zie ze voornamelijk verhandeld worden op het internet. Ik zou ze graag zelf wat kunnen kopen (hoop dat dit wat goedkoper is). Kan dit via de site van Laphroaig? Daar zie ik de CS namelijk niet terugkomen in de shop voor Nederland.
Ik hoor het graag!
Allereerst zou ik me ff voorstellen. Altijd leuk als je nieuw bent. Even voorstellen, dat vinden we leuk !.
Zou er niet een paar jaar mee wachten.
Neem aan dat je al gegoogle hebt. En als je niet de hoge prijzen wil betalen dan is het misschien een optie om inderdaad via de Laphroaig site te bestellen.
Uiteraard zijn deze niet het hele jaar leverbaar. Meestal begin Juni. Dus gewoon regelmatig kijken en hopen dat je een fles scoort. Zo niet dan zal je het flesje voor 125 euro moeten aanschaffen.
0 x
- caskstrength
- Forum goeroe

Op de site van Laphroaig zie je bovenin een menu met daarin ook "Friends". Als je daar op klikt, kun je je aanmelden als Friend of Laphroaig (FoL). Dan heb je toegang tot de speciale bottelingen die Laphroaig uitbrengt. Wees er echter snel bij.
0 x
Affirmanti incumbit probatio
Lakervt schreef:Excuses mer. Heb ik direct ff gedaan.
Is niet verplicht, wel zo netjes.
Ik was ook aan de late kant.
0 x
Snapik mer, maar wel zo netjes.
Dank voor de info allen.
Dank voor de info allen.
0 x
- Reichenbach
- Moderator

Lakervt schreef:Excuses mer. Heb ik direct ff gedaan.
Ook je square foot Islay geclaimd?
0 x
"Een fles in de week?" - "O nee dokter dat haal ik niet... Een week"
Reichenbach schreef:Lakervt schreef:Excuses mer. Heb ik direct ff gedaan.
Ook je square foot Islay geclaimd?
Jazeker, 1 maar ik heb nu wel 20 van die codes liggen. Moet ik nog ff activeren? Speciale reden?
0 x
Als je ze toch hebt liggen.. je kan er mee sparen voor gratis merchandise van Laphroaig. Altijd leuk. Als je op Islay langs gaat krijg je wat te drinken en een vlaggetje om in het moeras te steken, daar hoef je het niet direct voor te doen.. 

0 x
Tomh schreef:Als je ze toch hebt liggen.. je kan er mee sparen voor gratis merchandise van Laphroaig. Altijd leuk. Als je op Islay langs gaat krijg je wat te drinken en een vlaggetje om in het moeras te steken, daar hoef je het niet direct voor te doen..

2 x
De shop op de site is alweer online. Het begint weer ergens op te lijken.
Al vind ik hem weer traag reageren. Ben benieuwd als er een paar duizend man opzitten.
Nu nog de CS erop zetten en mijn week is weer goed.
Al vind ik hem weer traag reageren. Ben benieuwd als er een paar duizend man opzitten.
Nu nog de CS erop zetten en mijn week is weer goed.
1 x
De nieuwe Cairdeas wordt tot op heden niet bepaald positief ontvangen. Lees veel over 'jong, fel, eendimensionaal'. Dat wordt een doosje CS'en
Zijn er nog fans om een doosje te delen en de vzk te splitten?
Zijn er nog fans om een doosje te delen en de vzk te splitten?
0 x
RvdB schreef:De nieuwe Cairdeas wordt tot op heden niet bepaald positief ontvangen. Lees veel over 'jong, fel, eendimensionaal'. Dat wordt een doosje CS'enZijn er nog fans om een doosje te delen en de vzk te splitten?
Hoi RvdB,
Ik heb zeker interesse maar ik moet eerst weten waar we het over hebben.
Hoeveel flessen zitten er in een doos en over wat voor bedrag hebben we het dan?
De koers is in ieder geval gunstig!
Groeten
Tristan
0 x
Terug naar “Schotse single malt (Scottish Single Malt)”