Tottenham schreef:Hoop toch nog wel een jaartje of 55/60 mee te kunnen doen.
Daar teken ik ook voor....

Tottenham schreef:Hoop toch nog wel een jaartje of 55/60 mee te kunnen doen.

Oogadal schreef:Tottenham schreef:Hoop toch nog wel een jaartje of 55/60 mee te kunnen doen.
Daar teken ik ook voor....

DavidH. schreef:Ben alleen nog op zoek naar een heerlijke daily dram

Tottenham schreef:DavidH. schreef:Ben alleen nog op zoek naar een heerlijke daily dram
Bunnahabhain 12, Springbank 10, wellicht Old Pulteney 17 (wel iets duurder dan de eerste 2)?

Daar zou ik heel goed mee kunnen leven. Ook een sympathieke whisky.Tottenham schreef:...Springbank 10,

Tottenham schreef:DavidH. schreef:Ben alleen nog op zoek naar een heerlijke daily dram
Bunnahabhain 12, Springbank 10, wellicht Old Pulteney 17 (wel iets duurder dan de eerste 2)?

DavidH. schreef:Tottenham schreef:DavidH. schreef:Ben alleen nog op zoek naar een heerlijke daily dram
Bedankt, ik zal de Bunna binnenkort even bekijken.
Heb gisteren Springbank 12 cs opgemaakt, was niet echt mijn ding uiteindelijk, vermoed de 10 dus ook niet meestal ligt t smaakprofiel in dezelfde richting

defeatless schreef:
Nou de 10 is echt wel van een ander kaliber hoor! Veel minder sherry en ook een stuk minder 'dik'

Bij een gezonde cask strength whisky is het ook niet verboden er een beetje water bij te doen hoor! De Schotten zelf plempen hier heel wat lepels van in.DavidH. schreef:defeatless schreef:
Nou de 10 is echt wel van een ander kaliber hoor! Veel minder sherry en ook een stuk minder 'dik'
Is goed ik zal het onthouden![]()
Vond de 12cs namelijk veel te "heavy"

Ja klopt, ik heb zelf altijd een pipetje en een klein glaasje water bij de hand als ik whisky drinkReichenbach schreef: Bij een gezonde cask strength whisky is het ook niet verboden er een beetje water bij te doen hoor! De Schotten zelf plempen hier heel wat lepels van in.

Ja, en dan met door de alcohol verdoofde smaakpapillen blijven beweren dat het een geweldige whisky is.DavidH. schreef:...Maar sommigen zijn hier weer heel erg op tegen, ...
Terug naar “De "Gouden Godendrank" in de volle breedte”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 27 gasten