Wie o Wie heeft er toevallig connecties of gegevens (emailadressen) van distillery's die normaal gezien niet open zijn voor publiek, maar waar ze wel af en toe is een rondleiding geven als je het lief vraagt
please please dankuwel

/ Mijn Website met mijn Distillery VisitsMeulie schreef:Na 7x naar Schotland geweest te zijn in de laatste 9 jaar zijn de distillery's met een bezoekerscentrum bijna op
Wie o Wie heeft er toevallig connecties of gegevens (emailadressen) van distillery's die normaal gezien niet open zijn voor publiek, maar waar ze wel af en toe is een rondleiding geven als je het lief vraagt
please please dankuwel
pim schreef:Glencadam eens benaderen..
edwinedje schreef:Oh oh...
Welke distilleerderijen heb je allemaal al gehad?
En anders uitwijken naar Ierland...
Hoewel the Jameson vestigingen en Tullamore Dew Bonded Warehouses geen echte distileerderijen (meer) zijn.
Gerrit schreef:Meulie schreef:Na 7x naar Schotland geweest te zijn in de laatste 9 jaar zijn de distillery's met een bezoekerscentrum bijna op
please please dankuwel
BenRiach kan je normaal niet bezoeken, enkel wanneer je heel veel belangstelling hebt willen ze wel eens een uitzondering maken. Vernomen tijdens ons bezoek aan zuster distillerij GlenDronach.

Meulie schreef:Een stuk of 65... moet ik ze beginnen opnoemen

/ Mijn Website met mijn Distillery Visitsedwinedje schreef:Meulie schreef:Een stuk of 65... moet ik ze beginnen opnoemen
Ik zou denken dat een simpel copy/paste aktie uit een overzichtlijstje 2 tellen werk is.
Of heb je alles in je hoofd zitten?
Overigens heeft The Balvenie geen echt visitor center, en kan je alleen op (on-line) afspraak bezoeken.

Meulie schreef:Vola, zoals gevraagd.... hier hebben we overal een tour gedaanen sommige al meer dan 1x
---8<--- ong. 61 Distilleries ---8<---

/ Mijn Website met mijn Distillery Visits
Meulie schreef:Het is en blijft leuk. Je hoort inderdaad veel hetzelfde, maar je let meer en meer op details in de distillery zelf en de productie....
En iedereen geeft zijn eigen draai eraan, eigen verhaal, eigen sprookje/legendes/geschiedenis....
Meulie schreef:Je mag het gemiddelde wat hoger leggen hoor. De 1ste vakantie in Schotland hebben we geen enkele bezocht en de 2de keer enkel Aberlour.
Wij gaan gemiddeld 8-10 dagen met gemiddeld 2 per dag (eentje 's morgens en eentje in de namiddag). Er zijn al dagen geweest van 3
zitten wij de komende jaren nog goed.
/ Mijn Website met mijn Distillery VisitsTerug naar “Whisky-reis, -evenementen en Nosing & Tasting reviews, ervaringen en meningen”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast