12,000 flesjes, dus niet ECHT gelimiteerd.
Moet zeggen dat ik er erg blij mee ben want een topwhisky!
Ik hem hem 89 gescoord op WB ...
Nu nog gratis te proeven bij TT2 in Wondelgem.
Cheers, D.
)? Juist: whisky kopen.
turfsmurf schreef:W- (WB) Bowmore BW5. Volgens The Whisky Exchange een mengsel waarvan de jongste Bowmore uit 1996 komt. Deze stond al een tijd op mijn verlanglijst nadat ik hem op een whisky event heb geproefd. Deze whisky is een prima samenvatting van wat jaren-'90 Bowmore zo lekker maakt.

turfsmurf schreef:- (WB) 40y Speyside Distillery van Sansibar 50.6%. Hier heb ik lang over getwijfeld, want deze ging ver boven mijn grens van wat ik verstandig acht om uit te geven aan whisky. Maar als ik de berichten zo las op internet, schijnt dit wel een hele goede te zijn. Dan maar dom doen.
DramdrummerTom schreef:De laatste tijd mezelf verblijd met de volgende flessen:
https://www.whiskybase.com/whisky/93917/crois-chill-daltain-ii-nas-rww
Gesherryde Ardbeg die teruggaat tot in de jaren '70. Voor 250 euro een prikkie.

Wouter1981 schreef:Ok, wie heeft die Bladnoch 1990 CA voor mijn neus weggekaapt bij the old Pipe?!
Gisteren ontdekt, maar blijkbaar kan je tegenwoordig ook al geen dagje twijfelen over een fles die in 2011 gebotteld is.
![]()

ovanpuyvelde schreef:Welcome to the Crazy Whisky Rat Race!![]()
Wat jij hier schrijft ervaar ik zowat wekelijks

Wouter1981 schreef:Ok, wie heeft die Bladnoch 1990 CA voor mijn neus weggekaapt bij the old Pipe?!
Gisteren ontdekt, maar blijkbaar kan je tegenwoordig ook al geen dagje twijfelen over een fles die in 2011 gebotteld is.
![]()

nigel_tufnel schreef:ovanpuyvelde schreef:Welcome to the Crazy Whisky Rat Race!![]()
Wat jij hier schrijft ervaar ik zowat wekelijks
Idem dito!
Misschien moeten we hier eens een poll over houden!

sch@ker schreef:Wouter1981 schreef:Ok, wie heeft die Bladnoch 1990 CA voor mijn neus weggekaapt bij the old Pipe?!
![]()
frustrerend inderdaad, ik was het niet, maar vroeg mij wel even af of ik had kunnen weten dat jij dit flesje op het oog had, mogelijk dat het antwoord daarop je enige helderheid verschaft

Wouter1981 schreef:sch@ker schreef:Wouter1981 schreef:Ok, wie heeft die Bladnoch 1990 CA voor mijn neus weggekaapt bij the old Pipe?!
![]()
frustrerend inderdaad, ik was het niet, maar vroeg mij wel even af of ik had kunnen weten dat jij dit flesje op het oog had, mogelijk dat het antwoord daarop je enige helderheid verschaft
Nee joh helemaal niet. Gewoon wat frustratie over het mislopen van een mooie fles.
Degene die hem heeft gekocht (zit misschien niet eens op het forum) gun ik hem van harte.
"You can't buy em all" zeg ik altijd maar. Tenzij je Henri heet misschien
Terug naar “De "Gouden Godendrank" in de volle breedte”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 22 gasten