Geweldig vat. Dit maakt me nu blij. Iemand die een flesje hiervan kwijt wil.

caskstrength schreef:Jammer dat zulke flesjes niet meer voor € 150 op de kop te tikken zijn...

MadDoG schreef:caskstrength schreef:Jammer dat zulke flesjes niet meer voor € 150 op de kop te tikken zijn...
Jammer idd! Ik heb nog nooit een brora gehad, maar wat ik er van lees/hoor mis ik hier echt iets. De bedragen waarvoor dergelijke flessen van eigenaar kunnen verwisselen zijn wel ver boven mijn comfortzone. Ik overweeg om er eens wat samples van aan te schaffen, het gevaar wat daar in schuilt is dat het een dusdanige indruk maakt dat ik ook n fles moet hebben....

caskstrength schreef:Deze Brora 1st release. Dat is echt nog eens een whisky van de buitencategorie. Zo complex, krachtig, smaakvol, maar niet bitter of droog. Vandaar 94 punten.
Jammer dat zulke flesjes niet meer voor € 150 op de kop te tikken zijn...

nigel_tufnel schreef:caskstrength schreef:Deze Brora 1st release. Dat is echt nog eens een whisky van de buitencategorie. Zo complex, krachtig, smaakvol, maar niet bitter of droog. Vandaar 94 punten.
Jammer dat zulke flesjes niet meer voor € 150 op de kop te tikken zijn...
Inderdaad erg jammer, Paul. Maar zo zijn er nog tal van voorbeelden!
Ik zou er ook niet zoveel geld aan kunnen geven.
Maar in vergelijking met de andere legendarische bottelingen valt Brora eigenlijk nog mee van prijs.
Als je tegenwoordig bijvoorbeeld een officiële Port Ellen, een Ardbeg 1974 Provenance, Een Springbank 1966 Local Barley of een Bowmore 1964 OB wil,
zul je veel dieper in de buidel moeten tasten...

caskstrength schreef:Eens, maar daar durf ik al niet meer over na te denken... Volgens mij heb ik nog ergens een sampletje CC van Ardbeg 1974, vast niet de beste, maar daar moet ik dan maar ontzettend van gaan genieten

Terug naar “De "Gouden Godendrank" in de volle breedte”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 20 gasten