RBwhiskyworld schreef:Pellie schreef:Ik dacht dat ie hier al wel gepost was, maar nee dus.....
De 8yo CS is verkrijgbaar vanaf volgende week woensdag (12 April) in de UK. Retail prijs £47.50
Hamsteruuuuuh!!!!

RBwhiskyworld schreef:Pellie schreef:Ik dacht dat ie hier al wel gepost was, maar nee dus.....
De 8yo CS is verkrijgbaar vanaf volgende week woensdag (12 April) in de UK. Retail prijs £47.50

mer1973 schreef:Zeker een whisky waarvan ik een flesje wil hebben. De CS uit 2015 vond ik een lekkere whisky.
Ook iemand al een idee wanneer hij in Nederland leverbaar is?.
Cor - Vinabc schreef:mer1973 schreef:Zeker een whisky waarvan ik een flesje wil hebben. De CS uit 2015 vond ik een lekkere whisky.
Nog niet te krijgen in Nederland. Heb begrepen dat wij nog een maand moeten wachten. We zouden er in Nederland ook niet slecht vanaf komen zo heb ik me laten vertellen. Maar exacte aantallen vertellen ze mij ook niet. Maar stuur gerust een pb als je m wilt (beloven kan ik niets).

mer1973 schreef:Cor - Vinabc schreef:mer1973 schreef:Zeker een whisky waarvan ik een flesje wil hebben. De CS uit 2015 vond ik een lekkere whisky.
Nog niet te krijgen in Nederland. Heb begrepen dat wij nog een maand moeten wachten. We zouden er in Nederland ook niet slecht vanaf komen zo heb ik me laten vertellen. Maar exacte aantallen vertellen ze mij ook niet. Maar stuur gerust een pb als je m wilt (beloven kan ik niets).
Sherry of Bourbon uitvoering Cor?

mer1973 schreef:Als we er goed vanaf komen in Nederland dan zal mijn vaste slijter hem ook wel hebben.
Moet af en toe wel ook iets bij hem kopen, anders houdt hij de mooie flessen niet meer achter voor mij.

Vanmiddag een pre order in de UK geplaatst voor de CS.
caskstrength schreef:Omdat het geWIP van Kilkerran inmiddels al ruimschoots voorbij is, heb ik de titel gewijzigd.
Pellie schreef:Kan een moderator deze post trouwens aanpassen naar Kilkerran i.p.v. Kilkerran 'work in progress'? Volgens mij is dat stadium work in progress nu voorbij.....

Pellie schreef:caskstrength schreef:Omdat het geWIP van Kilkerran inmiddels al ruimschoots voorbij is, heb ik de titel gewijzigd.
Eindelijk.....Dit vroeg ik al in een post van 1 augustus 2016.....
Pellie schreef:Kan een moderator deze post trouwens aanpassen naar Kilkerran i.p.v. Kilkerran 'work in progress'? Volgens mij is dat stadium work in progress nu voorbij.....

Terug naar “Schotse single malt (Scottish Single Malt)”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 15 gasten