En wat mij betreft een van de beste single malts die je voor onder de 40 euro kunt kopen.
Tottenham schreef:Springbank 10. Always a pleasure.
En wat mij betreft een van de beste single malts die je voor onder de 40 euro kunt kopen.
Nickolaas schreef:Deze Kavalan en deze Ledaig. Ik heb beroerdere avonden gehad. Die Kavalan was m'n eerste Kavalan ooit. Wat een heerlijk sherrybeescht, stevig complex voor de jonge leeftijd. Die Ledaig is ook puik. Ik was er heilig van overtuigd dat 'ie op portvaten had gelegen. Niet dus, sherry blijkbaar.
Beide whiskies scoor ik 89, waarbij die Kavalan echt dicht tegen de 90 aanzit.
Nickolaas schreef:Deze Kavalan en deze Ledaig. Ik heb beroerdere avonden gehad. Die Kavalan was m'n eerste Kavalan ooit. Wat een heerlijk sherrybeescht, stevig complex voor de jonge leeftijd. Die Ledaig is ook puik. Ik was er heilig van overtuigd dat 'ie op portvaten had gelegen. Niet dus, sherry blijkbaar.
Beide whiskies scoor ik 89, waarbij die Kavalan echt dicht tegen de 90 aanzit.
Dre schreef:Eens een 'head-to-head' met drie verschillende de batches van de Aberlour A'Bunadh gedaan, de #23, #39 en de #53.
mer1973 schreef:Die Ledaig wil ik ook nog graag proeven. Weet je nog ergens een fles te staan!.
Khajuraho schreef:Drie Nasjes;
Bunna Moine Olosoro![]()
Ardbeg Uigeadail, zit tegen de Bunna aan maar mist de "pit" van de 60.1%
De Oc3, die dichter tegen de Bunna zit maar meer hout en een meer bittere peperige afdronk.
Goede drams, alle iets te duur, maar de Bunna Moine Olosoro mag terug komen net zoals de Uigeadail al eerder deed, de Oc3 (0.5 ltr) is erg lekker maar te duur om terug te komen.
Op dit moment de topdrietwee voor mij betaalbare NAS whiskies:
BunnaOc3
Uigeadail
Terug naar “De "Gouden Godendrank" in de volle breedte”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 61 gasten