FF bellen of een mailtje sturen en vragen naar het casknummer.
Dus zit er zo veel verschil tussen de casknumbers uit hetzelfde jaar.......
FF bellen of een mailtje sturen en vragen naar het casknummer.
dannyf schreef:Op WB staan verschillende versies Ultimate Ledaig 2009 vW met verschillende ratings, o.a. deze: https://www.whiskybase.com/whisky/83250 met ruim 84 ptn. Andere flessen hebben beduidend minder punten. Moet ik in de winkel het casknumber of de botteldatum gaan vergelijken?
Hoe weet ik anders welke ik koop?
dannyf schreef:Dus zit er zo veel verschil tussen de casknumbers uit hetzelfde jaar.......
dannyf schreef:FF bellen of een mailtje sturen en vragen naar het casknummer.
Dus zit er zo veel verschil tussen de casknumbers uit hetzelfde jaar.......
FGG schreef:Vorige week een slokje van deze Blair Athol mogen proeven. Erg lekker, dus ik zit te overwegen of ik 'm zal kopen. Maar hij is wel ff 110 euro.
Mermur
In de huidige markt lijkt mij €110 voor een 26-jarige whisky van deze kwaliteit niet veel.
mer1973 schreef:Toch word ik van die zin niet vrolijk Rob.
Mermur schreef:mer1973 schreef:Toch word ik van die zin niet vrolijk Rob.
Snap ik. Maar heb zelf een fles van deze botteling in februari 2015 bij Whiskybase gekocht voor iets meer dan €80. Dan vind ik de prijsstijging, in vergelijking met andere bottelingen, erg meevallen.

FGG schreef:Vorige week een slokje van deze Blair Athol mogen proeven. Erg lekker, dus ik zit te overwegen of ik 'm zal kopen. Maar hij is wel ff 110 euro.
Wouter1981 schreef:FGG schreef:Vorige week een slokje van deze Blair Athol mogen proeven. Erg lekker, dus ik zit te overwegen of ik 'm zal kopen. Maar hij is wel ff 110 euro.
95 euro toch, bij the old pipe
Nog steeds een hoop geld natuurlijk, maar toch 15 euro goedkoper

mer1973 schreef:Wouter1981 schreef:FGG schreef:Vorige week een slokje van deze Blair Athol mogen proeven. Erg lekker, dus ik zit te overwegen of ik 'm zal kopen. Maar hij is wel ff 110 euro.
Hele mooie zaak. Heel veel mooie oude IB's.
Alleen jammer dat hun website niet echt up-to-date is. Heb al 2x meegemaakt dat hij er niet meer was.
Echt een winkel waar je eens geweest moet zijn. Vriendelijke eigenaar met verstand van whisky.
Een soort Efteling, alleen dan voor whiskyliefhebbers.
Gewoon maandag effe bellen.
Wouter1981 schreef:FGG schreef:Vorige week een slokje van deze Blair Athol mogen proeven. Erg lekker, dus ik zit te overwegen of ik 'm zal kopen. Maar hij is wel ff 110 euro.

WhiskyLiam schreef:Na de Springbank 10 en de Kilkerran 12 ben ik om, licht geturfde whiskies zijn goddelijk! Nu heb ik de Springbank 12 CS op m'n lijstje staan als de volgende, maar ik ben op zoek naar nog meer licht geturfde whiskies, wie kan mij flessen aanraden?

Terug naar “De "Gouden Godendrank" in de volle breedte”
Gebruikers op dit forum: klont en 41 gasten