Niet te fel discussiëren anders kom Paul met hamer en sikkel ☭ ons allemaal gelijkstellen!
Puur benieuwd naar de cijfers... stemmen dus!

defeatless schreef:Lijs 'Laat het hele boeltje barsten, ik denk zelf', deed deze ronde weer niet mee, dus ik spoel m'n stemkaart door de plee.

Bram84 schreef:Dat probleem hebben we niet. is een plicht, geen recht... Niet meer dan juist imo...
Democratie werkt het beste bij het grootste raakvlak... Dus ja... Iedereen.

squaadgras schreef:Dus... zie titel > nothing less, nothing more. Wie o wie gaat ons geliefde goedje weer goedkoop maken?![]()
Niet te fel discussiëren anders kom Paul met hamer en sikkel ☭ ons allemaal gelijkstellen!
Puur benieuwd naar de cijfers... stemmen dus!

Het gaat er op lijken dat we hier helemaal geen plicht nodig hebben.gerritbakker57 schreef:Bram84 schreef:Dat probleem hebben we niet. is een plicht, geen recht... Niet meer dan juist imo...
Democratie werkt het beste bij het grootste raakvlak... Dus ja... Iedereen.
Je hebt helemaal gelijk Bram, wij hebben geen stemplicht maar ik vind het bijna een plicht om je recht te gebruiken.

gerritbakker57 schreef:Nee, maar gezien onze gezamenlijke passie wel een beetje te voorspellen. Ben alleen erg benieuwd naar de DENK stemmers onder ons

Terug naar “Alle overige onderwerpen die niet passen onder een andere rubriek”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten