Gezellig aan de bar...
-
MisterMonkeyDonkey
- Whisk(e)y goeroe

- squaadgras
- Forum goeroe

Re: Gezellig aan de bar...
MisterMonkeyDonkey schreef:Jaaaaaaaaaa 6-1!!!!
Niet normaal op dat niveau.
0 x
MisterMonkeyDonkey schreef:Jaaaaaaaaaa 6-1!!!!
Ik wou 10min voor einde al wegzappen maar kon het niet... gelukkig maar! Wat een wedstrijd.
1 x
-
MisterMonkeyDonkey
- Whisk(e)y goeroe

mer1973 schreef:MisterMonkeyDonkey schreef:Jaaaaaaaaaa 6-1!!!!
Niet normaal op dat niveau.
En in de 87e min was het nog 3-1. De Antwerp Vitosha Sofia van deze eeuw
0 x
die wedstijden zijn verkocht hoor, zo kan je niet winnen.. lijkt wel Fjes uitslagen. Ook Bayer Munchen wint te makkelijk. 

0 x
- caskstrength
- Forum goeroe

Tja bij Bayern lijkt het nog er op dat het op een normale manier is gegaan. Dat van Barca ziet er wel erg Houdini-achtig uit als je alleen naar de statistieken kijkt. Ik heb de wedstrijd niet gezien, dus kan ik niet zo goed oordelen. Ik had echter wel hetzelfde gevoel...
0 x
Affirmanti incumbit probatio
JacobaEd schreef:die wedstijden zijn verkocht hoor, zo kan je niet winnen.. lijkt wel Fjes uitslagen. Ook Bayer Munchen wint te makkelijk.
We hebben het niet over Cambuur of Helmond Sport.
Dit zijn de topploegen van Europa. Lijkt me sterk. De arrogantie en eer van deze clubs zijn er in overvloed. Op dit niveau wordt niks meer verkocht.
Het probleem zit hem meer in het feit dat er maar een handjevol ploegen zijn met een dikke spaarkas.
Hierdoor kunnen zij gewoon de beste spelers kopen.
Je ziet dit ook terug in het verleden. In de jaren 90 deed een Ajax of PSV nog mee. Tegenwoordig hebben deze clubs zo weinig te makken t.a.v. de grote clubs, dat ze zelden een wedstrijd winnen in de CL.
Hier mogen niet zo'n schulden gemaakt worden zoals in het buitenland. Zolang de FIFA hier niks aan doet wordt het verschil alleen maar groter.
Maar je bent wel een beetje eigenaar Ed van Messi en Ronaldo!!.
Want de banken die in Zuid-Europa omvervallen, wie denk je dat die er weer boven op helpen

1 x
- Wouter1981
- Whisk(e)y goeroe

Matchfixing op dat niveau lijkt me sterk.
Die gasten verdienen nu al meer dan ik in mijn hele leven zou kunnen uitgeven. Dan zou het echt om tientallen miljoenen moeten gaan.
(Tenzij ze ook van whisky houden en hun verzameling willen bekostigen natuurlijk)
Al zag die keeper er af en toe wel erg amateuristisch uit moet ik toegeven.
Die gasten verdienen nu al meer dan ik in mijn hele leven zou kunnen uitgeven. Dan zou het echt om tientallen miljoenen moeten gaan.
(Tenzij ze ook van whisky houden en hun verzameling willen bekostigen natuurlijk)
0 x
-
MisterMonkeyDonkey
- Whisk(e)y goeroe

Topniveau van Genk! De 8e bij ons met 1 been in de kwartfinale... Wat zijn onze clubs gegroeid de laatste 5 jaar!
Anderlecht ook een prachtig uitresultaat, op weg naar 2 Belgische teams in de kwartfinales.
Anderlecht ook een prachtig uitresultaat, op weg naar 2 Belgische teams in de kwartfinales.
0 x
Wouter1981 schreef:Matchfixing op dat niveau lijkt me sterk.
scheidrechters verdienen veel minder, die twee strafschoppen waren natuurlijk verkocht.. zo bedoel ik dat
ff serieus, ik heb genoten, was topavond, mij hoo rje niet zeuren
0 x
- Wouter1981
- Whisk(e)y goeroe

JacobaEd schreef:Wouter1981 schreef:Matchfixing op dat niveau lijkt me sterk.
scheidrechters verdienen veel minder, die twee strafschoppen waren natuurlijk verkocht.. zo bedoel ik dat
ff serieus, ik heb genoten, was topavond, mij hoo rje niet zeuren
Zeker, die was ik eerlijk gezegd vergeten.
Vond de keeper minstens zo slecht als de scheids trouwens.
En de scheids van gisteren was ook dramatisch. Dus die zal de volgende wedstrijd van Real of Barca wel mogen fluiten.
Toch mooi hoe je door slecht te presenteren (veel) geld kan verdienen.
1 x
- caskstrength
- Forum goeroe

Hier stonden enkele opmerkingen over politiek. Hoe goed bedoeld, biedt dit forum hier geen basis voor. De kans is aanwezig dat dit tot discussies leidt, die beter ergens anders gevoerd kunnen worden.
1 x
Affirmanti incumbit probatio
Ajax een ronde verder vanavond? Ik denk van wel... Juventus pakt de Champions League dit jaar! 

0 x
Terug naar “Alle overige onderwerpen die niet passen onder een andere rubriek”