Voorstellen Fourcroy
Voorstellen Fourcroy
Hi Whiskyfans, ik heet Hans Koomen en werk bij Fourcroy Nederland en ben daar de Whiskyman, wij importeren al jaren de prachtige Whisky van de Firma Mitchell & Co ofwel: Springbank, Longrow, Hazelburn en sinds kort Kilkerran. Ik ben benieuwd naar jullie posts en eventuele vragen en zal zelf uiteraard nieuwtjes en verhaaltjes plaatsen.
0 x
Re: Voorstellen Fourcroy
Ik zou zeggen Welcome, al ben ik net nog geen 24 uur lid
jij zit wel heel erg dicht bij het vuur
jij zit wel heel erg dicht bij het vuur
0 x
Groeten Richard
Fourcroy... dat zei me wat. Even gezocht op het forum en inderdaad... Precies zoals je zegt: van Springbank (en dus Hans z'n bottelingen)!
Leuk je erbij te hebben, veel plezier!
Leuk je erbij te hebben, veel plezier!
0 x
- laddie teun
- Top bijdrager

Ha Hans
welkom hier
tot groningen?
(laddie) Teun
welkom hier
tot groningen?
(laddie) Teun
0 x
Uw persoonlijk reisadviseur voor al uw reiswensen: http://www.thetravelclub.nl/teunvanwel
Whiskysamples: www.mywhiskysamples.com
Whiskysamples: www.mywhiskysamples.com
Welkom Hans, leuk er weer een professional bij te hebben.
Tsja, als (ook) wijnliefhebber is Fourcroy voor mij een "oude naam" ... maar inderdaad de whiskies die je noemt zijn ook niet de minste.
Tsja, als (ook) wijnliefhebber is Fourcroy voor mij een "oude naam" ... maar inderdaad de whiskies die je noemt zijn ook niet de minste.
0 x
Piet, voor whisky-intimi Peat
Hoi Hans & welkom op dit forum
Ik heb bij de stand van Fourcroy afgelopen jaar in Leiden mogen kennismaken
met zowel de Springbank als de Longrow whiskies. Zeker ook iets dat nog op
het verlanglijstje staat!
Ik heb bij de stand van Fourcroy afgelopen jaar in Leiden mogen kennismaken
met zowel de Springbank als de Longrow whiskies. Zeker ook iets dat nog op
het verlanglijstje staat!
0 x
Welkom op dit forum, Hans en verder wens ik je veel plezier
Zo af en toe schrijf ik er dan ook nog wel 'ns bij: "en als je nog vragen hebt, horen we dat graag"!
Ik hou 't nu maar bij het volgende: ik hoop, dat je straks veel antwoorden weet op al die vragen, die vast gaan koomen
René
Zo af en toe schrijf ik er dan ook nog wel 'ns bij: "en als je nog vragen hebt, horen we dat graag"!
Ik hou 't nu maar bij het volgende: ik hoop, dat je straks veel antwoorden weet op al die vragen, die vast gaan koomen
René
0 x
- macoffringa
- Whiskyschrijver

He Hans,
Welkom! Dat we samen nog maar een hele mooie reeks whisky's mogen selecteren en bottelen
Welkom! Dat we samen nog maar een hele mooie reeks whisky's mogen selecteren en bottelen

0 x
- Arnold1974
- Senior

Hoi Hans, Welkom hier, altijd leuk om mensen uit de business hier erbij te hebben (merk ik ook op twitter). Enne als je blieft niet te veel nieuwtjes voor dit jaar hier neerzetten
he, mijn verlanglijstjes te proeven/aan te schaffen zijn nu al enorm 

0 x
Hallo Hans,
ik ben ook (zeer) nieuw op dit forum. Toen ik las dat je bij Fourcroy werkt en vraagt naar posts schoot mij te binnen dat ik een tijdje geleden op hun site de Campbeltown Loch 30 jaar aantrof. Dus even gebeld want een prijs stond er niet bij. Evenmin trouwens als het feit dat Fourcroy niet aan particulieren levert. Fourcroy meldde zeer vriendelijk dat deze whisky € 46,50 kostte. Maar toen bleek pas dat ik alleen mocht bestellen via een slijter. Geen probleem want dat kon bij Mitra (afnemer van Fourcroy) bij mij om de hoek. Vol goede moed naar de Mitra voor de beoogde bestelling maar die belde mij voor de zekerheid even toen de prijs genoemd werd.... € 85....->
Nu hoor ik dat Fourcroy aan het mededelen is dat de prijzen van Springbank binnenkort echt fors omhoog gaan.
Is jou daar iets van bekend?
Shine A Light s.v.p.
Harry
ik ben ook (zeer) nieuw op dit forum. Toen ik las dat je bij Fourcroy werkt en vraagt naar posts schoot mij te binnen dat ik een tijdje geleden op hun site de Campbeltown Loch 30 jaar aantrof. Dus even gebeld want een prijs stond er niet bij. Evenmin trouwens als het feit dat Fourcroy niet aan particulieren levert. Fourcroy meldde zeer vriendelijk dat deze whisky € 46,50 kostte. Maar toen bleek pas dat ik alleen mocht bestellen via een slijter. Geen probleem want dat kon bij Mitra (afnemer van Fourcroy) bij mij om de hoek. Vol goede moed naar de Mitra voor de beoogde bestelling maar die belde mij voor de zekerheid even toen de prijs genoemd werd.... € 85....->
Nu hoor ik dat Fourcroy aan het mededelen is dat de prijzen van Springbank binnenkort echt fors omhoog gaan.
Is jou daar iets van bekend?
Shine A Light s.v.p.
Harry
0 x
Hi,
even een reactie op HaVen,
Campbeltown Loch 30y is al een tijdje uitverkocht en komt zover ik weet de komende jaren niet terug op de markt. De prijs die is afgegeven door een collega van mij is wellicht niet zo handig....
, maar ja, wij leveren niet aan particulieren
de mitra wil ook graag iets verdienen en er komt nog een beetje BTW bij!
grtjs Hans
even een reactie op HaVen,
Campbeltown Loch 30y is al een tijdje uitverkocht en komt zover ik weet de komende jaren niet terug op de markt. De prijs die is afgegeven door een collega van mij is wellicht niet zo handig....
, maar ja, wij leveren niet aan particulieren
de mitra wil ook graag iets verdienen en er komt nog een beetje BTW bij!grtjs Hans
0 x
Terug naar “Even voorstellen, dat vinden we leuk !”