Hoi

Als je wilt kun je hier in het kort aangeven wie je bent en vanwaar of wanneer je interesse voor Whisky is ontstaan dan wel wat je interesse of motivatie is. Deze achtergrondinformatie wordt door velen zeer gewaardeerd.
inactive001
Actief lid
Actief lid
Berichten: 28
Lid geworden op: 18 Jan 2017, 14:57

Hoi

Ongelezen berichtdoor inactive001 » 18 Jan 2017, 15:46

Beste medegenieters,

Mijn naam is Rob.

Heb voor mijn verjaardag (25) een whiskyproeverij cadeau gekregen. Hier zat een Bunnahabain tussen. Wist ik veel dat er zoiets lekkers bestond (kwam niet verder dan Red label enz.)

Tijdens de proeverij heb ik verschillende smaken leren ontwikkelen, waarderen. En daarna op zoek naar mijn favoriete smaak gegaan.

Lieverhebber van Islay en krachtige whiskies zoals Lagavulin 16 y/o en de Laphroaig Quarter Cask, maar sindskort ook whiskies zoals de A'bunadh en Clynelish 18y/o.

Nu pas ontdekt dat je eenvoudig en snel smaken kunt verfijnen door de aanschaf van sample sets.

Prachtige hobby hebben wij toch.
Laatst gewijzigd door inactive001 op 02 Feb 2017, 07:47, 1 keer totaal gewijzigd.
2 x

Gebruikersavatar
defeatless
Moderator
Moderator
Berichten: 3573
Lid geworden op: 11 Jun 2014, 23:45
Locatie: Wageningen

Re: Hoi

Ongelezen berichtdoor defeatless » 18 Jan 2017, 17:24

Hoi Rob,

Welkom op het forum!

Samples sets zijn hier in overvloed te krijgen hoor!
1 x

Gebruikersavatar
FGG
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 2694
Lid geworden op: 31 Aug 2016, 19:35
Locatie: Hengelo
Contact:

Re: Hoi

Ongelezen berichtdoor FGG » 18 Jan 2017, 18:21

Welkom op 't Forum, Rob.

En goed bezig! :goedgedaan

Florian
1 x
Whisky is the answer... (I don't remember the question)

Afbeelding

Mijn samplelijst

inactive001
Actief lid
Actief lid
Berichten: 28
Lid geworden op: 18 Jan 2017, 14:57

Re: Hoi

Ongelezen berichtdoor inactive001 » 18 Jan 2017, 18:41

defeatless schreef:Hoi Rob,

Welkom op het forum!

Samples sets zijn hier in overvloed te krijgen hoor!

Dat had ik al begrepen :hoera :duimop

Gr Rob
0 x

Gebruikersavatar
gerritbakker57
Whisk(e)y goeroe
Whisk(e)y goeroe
Berichten: 1729
Lid geworden op: 06 Sep 2014, 21:32

Re: Hoi

Ongelezen berichtdoor gerritbakker57 » 18 Jan 2017, 18:52

welkom, leuke introductie :goedgedaan
1 x

inactive001
Actief lid
Actief lid
Berichten: 28
Lid geworden op: 18 Jan 2017, 14:57

Re: Hoi

Ongelezen berichtdoor inactive001 » 18 Jan 2017, 19:57

gerritbakker57 schreef:welkom, leuke introductie :goedgedaan

Thanks, mooie collectie heb je! :)
1 x

JacobaEd
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 2355
Lid geworden op: 22 Jan 2014, 14:34
Locatie: Gouda
Contact:

Re: Hoi iRobertus

Ongelezen berichtdoor JacobaEd » 18 Jan 2017, 21:00

welkom, nieuwe liefhebber !. het kan snel gaan
1 x

Gebruikersavatar
Dre
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 3044
Lid geworden op: 16 Dec 2015, 01:03
Locatie: Breda

Re: Hoi

Ongelezen berichtdoor Dre » 19 Jan 2017, 00:09

Welkom Rob! :Slainte
1 x

sch@ker
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 2000
Lid geworden op: 05 Aug 2015, 14:18

Re: Hoi

Ongelezen berichtdoor sch@ker » 19 Jan 2017, 00:26

Welkom op het forum Rob!
1 x

Urban777
Actief lid
Actief lid
Berichten: 20
Lid geworden op: 04 Nov 2016, 07:11

Re: Hoi

Ongelezen berichtdoor Urban777 » 19 Jan 2017, 01:26

Beste Rob, welkom op het forum...!!
1 x

inactive001
Actief lid
Actief lid
Berichten: 28
Lid geworden op: 18 Jan 2017, 14:57

Re: Hoi

Ongelezen berichtdoor inactive001 » 19 Jan 2017, 07:18

Bedankt mensen :goedgedaan
0 x

Len
Senior
Senior
Berichten: 376
Lid geworden op: 21 Jul 2016, 00:20
Locatie: Blankenberge

Re: Hoi

Ongelezen berichtdoor Len » 19 Jan 2017, 08:00

Welkom Rob :hoedaf
0 x

Gebruikersavatar
Rien68
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 3106
Lid geworden op: 20 Dec 2014, 01:39
Locatie: Fryslân

Re: Hoi iRobertus

Ongelezen berichtdoor Rien68 » 19 Jan 2017, 09:33

Welkom!
0 x

Gebruikersavatar
Whisky-ettenleur
Top bijdrager
Top bijdrager
Berichten: 981
Lid geworden op: 25 Feb 2015, 12:29
Locatie: Omgeving Breda

Re: Hoi

Ongelezen berichtdoor Whisky-ettenleur » 19 Jan 2017, 10:11

Welkom
0 x
Afbeelding

19dave91
Senior
Senior
Berichten: 168
Lid geworden op: 18 Sep 2015, 19:00

Re: Hoi

Ongelezen berichtdoor 19dave91 » 19 Jan 2017, 17:09

Welkom op het forum voor onze mooiste hobby :Slainte
0 x
Afbeelding


Terug naar “Even voorstellen, dat vinden we leuk !”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten