Gekocht na een heerlijke Talisker 10.
Ik zit nu met een halve fles waar ik echt niets mee kan. Heb vaak een poging gedaan maar elke keer weer de gootsteen in
Ik hou het wel bij de 10.

RvdB schreef:Een recente uitgave van Glenfarclas 15. Wát is hiermee gebeurd tov een paar jaar terug. Of ik heb pech met de fles maar wát een bittere meuk zeg; het bittere van peper, nootmuskaat en pure cacao nibs in combinatie met een partij bitter hout waar de zelfs de Ikea geen brood van lust. Gootsteenmateriaal.

Arthur1988 schreef:RvdB schreef:Een recente uitgave van Glenfarclas 15. Wát is hiermee gebeurd tov een paar jaar terug. Of ik heb pech met de fles maar wát een bittere meuk zeg; het bittere van peper, nootmuskaat en pure cacao nibs in combinatie met een partij bitter hout waar de zelfs de Ikea geen brood van lust. Gootsteenmateriaal.
Dat klinkt als pech. Mijn 15 smaakt prima en die heb ik nog niet zo heel lang

19dave91 schreef:Een whisky die ik echt niet lekker vind ben ik gelukkig nog niet tegengekomen
fjharms schreef:19dave91 schreef:Een whisky die ik echt niet lekker vind ben ik gelukkig nog niet tegengekomen
echt niet? Ik helaas wel... de meest recente die door de gootsteen ging was een sample van de Inchmurrin 12yo. Die chemische nasmaak kon ik toch niet door m'n strot krijgen...

Terug naar “De "Gouden Godendrank" in de volle breedte”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 gasten