Carlo schreef:als jullie een dram drinken , hoeveel schenken jullie dan in.
Ikzelf meestal 40ml.
Ja, meestal ook zoiets. Niet als ik er wat meer wil proeven maar zeker om relaxed te genieten
Hoeveel volume heb je nodig om goed te kunnen proeven ?
Ikzelf meestal 40ml.

Ikzelf meestal 40ml.

JayDie schreef:Carlo schreef:als jullie een dram drinken , hoeveel schenken jullie dan in.
Ikzelf meestal 40ml.
Ik meet het niet af, maar... als ik me bedenk dat je op een proeverij ca. 2cl krijgt, denk ik dat ik ca. 3 - 3,5 (drie tot drie en een half) inschenk.
...en als het glas leeg is en ik lust nog meer schenk ik bij

I_SPEY schreef:Piet, al die mensen die Chivas flessen aanbieden, ik weet 't niet hoor, maar.........
Piet schreef:I_SPEY schreef:Piet, al die mensen die Chivas flessen aanbieden, ik weet 't niet hoor, maar.........
Valt toch wel mee ?
Ik heb nog niet echt iemand op handel betrapt, en op zich mag dat ook want daar is de rubriek vrij vrij in te gebruiken.
Bovendien kan er ook een lange relatie met een nieuw forumlid uit ontstaan.
En wat zijn de opties ? Je kunt zeggen alleen leden die zich eerder hebben voorgesteld mogen aanbod plaatsen.
Of je moet minimaal 10 berichten hebben geplaatst voordat ......
Maar ja wie leest dat dan en wie gaat dat allemaal controleren ?
I_SPEY schreef:Nou Piet, laat ik het zo zeggen, dat je wel gelijk hebt, dat ze best wel dit soort dingen kunnen zeggen én plaatsen, maar 't is wel heel toevallig, dat het nu al diverse keren is gebeurd én over dezelfde whisky
joep7 schreef:Verder vind ik het jammer dat whisky zo lekker is maar dat je er zo snel dronken van wordt. Zelfs daar ik er echt de tijd voor neem en het dan met kleine beetjes drink.
JayDie schreef:Hmmzzz... tsja... wellicht verschilt dat van persoon-tot-persoon en zal het licht uitmaken of je eens in de maand drinkt of vaker, etc... Ik heb er gelukkig geen last van![]()

Piet schreef:En daar is een directe en lineaire relatie met je eigen hoeveelheid bloed. Zware mensen (grote mensen, en ook wel dikke) kunnen dus normaliter meer alcohol verdragen.
Jammer maar helaas. Ik ben ik een licht klein ventje

JayDie schreef:Bij deze een opening: "En, nog wat gepland voor het weekend?"

JayDie schreef:Zeg je nou dat ik dik ben
I_SPEY schreef:Wanneer hoor ik nou 'ns wat je van die 2 Kilchoman's vindt, vriendeijke vrind

Terug naar “Alle overige onderwerpen die niet passen onder een andere rubriek”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten