Japie Krekel
- Japie Krekel
- Senior

Japie Krekel
Hallo beste whisky genieters,
Na al een tijd het whiskyforum gelezen, bestudeerd en gevolgd te hebben, heb ik mij afgelopen week aangemeld als
Japie Krekel. Mede op advies van een forumlid/vriend.
Ik vind het een heel leuk/goed en interessant forum. Ga zo door.
Mijn naam is Marcel. Ik ben gehuwd en heb 1 zoon. Woonachtig in Hoorn. En zelfstandig ondernemer.
Ikzelf ben al jaren een whisky genieter en vooral de Scotch single malts.
Hoewel ik ook andere soorten lekker vind.
Mijn smaak in deze varieert van peated tot sweet. Ik vind ze eigenlijk bijna allemaal lekker.
De smerigste tot nu was de Wemyss Toasted Oats 8 yo (Bowmore).
Ik heb de afgelopen jaren verschillende tastings gedaan en blijf dit uiteraard doen.
Mijn volgende bezoek en tasting is zaterdag 12 februari bij het Hielander Whisky Festival in Alkmaar.
Afgelopen zomer ben ik voor het eerst in Schotland geweest en u raad het al, inderdaad wij hebben niet 1 maar
14 distilleerderijen bezocht. Een heel leuk, interessant en mooi land, maar het mooiste/leukste/lekkerste blijven de distilleerderijen met hun whisky’s.
Voor de geïnteresseerde is mijn whisky collectie te zien op whiskybase.
Voor de rest hoop ik nog veel te leren en te genieten op dit forum en als ik de tijd vindt zal ik zeker een bijdragen willen leveren aan dit forum.
Groetjes
Na al een tijd het whiskyforum gelezen, bestudeerd en gevolgd te hebben, heb ik mij afgelopen week aangemeld als
Japie Krekel. Mede op advies van een forumlid/vriend.
Ik vind het een heel leuk/goed en interessant forum. Ga zo door.
Mijn naam is Marcel. Ik ben gehuwd en heb 1 zoon. Woonachtig in Hoorn. En zelfstandig ondernemer.
Ikzelf ben al jaren een whisky genieter en vooral de Scotch single malts.
Hoewel ik ook andere soorten lekker vind.
Mijn smaak in deze varieert van peated tot sweet. Ik vind ze eigenlijk bijna allemaal lekker.
De smerigste tot nu was de Wemyss Toasted Oats 8 yo (Bowmore).
Ik heb de afgelopen jaren verschillende tastings gedaan en blijf dit uiteraard doen.
Mijn volgende bezoek en tasting is zaterdag 12 februari bij het Hielander Whisky Festival in Alkmaar.
Afgelopen zomer ben ik voor het eerst in Schotland geweest en u raad het al, inderdaad wij hebben niet 1 maar
14 distilleerderijen bezocht. Een heel leuk, interessant en mooi land, maar het mooiste/leukste/lekkerste blijven de distilleerderijen met hun whisky’s.
Voor de geïnteresseerde is mijn whisky collectie te zien op whiskybase.
Voor de rest hoop ik nog veel te leren en te genieten op dit forum en als ik de tijd vindt zal ik zeker een bijdragen willen leveren aan dit forum.
Groetjes
0 x
Re: Japie Krekel
He Marcel!
Welkom op het forum, leuk dat je je hebt aangemeld! Tsja... Schotland... ik wil er ook zo weer naar terug. Even m'n vriendin weer zo ver krijgen
Welkom op het forum, leuk dat je je hebt aangemeld! Tsja... Schotland... ik wil er ook zo weer naar terug. Even m'n vriendin weer zo ver krijgen

0 x
Welkom @Japie.
En als het over Hoorn gaat, hebben we hier ook dit onderwerp: 't Fust in Hoorn - http://www.t-fust.nl en de eigenaar Robatio aan boord.
En als het over Hoorn gaat, hebben we hier ook dit onderwerp: 't Fust in Hoorn - http://www.t-fust.nl en de eigenaar Robatio aan boord.
0 x
Piet, voor whisky-intimi Peat
Welkom !
Leuk, nog iemand uit NH
Leuk, nog iemand uit NH

0 x
Marriage isnt a contract, its an ongoing negotiation...
-
johan brugge
- Forum goeroe

Hallo Marcel, welkom op dit forum. 

0 x
The only thing that tastes good in whisky is more whisky.
Les injures sont les raisons de ceux qui ont tort
Les injures sont les raisons de ceux qui ont tort
Hè, hè, daar is 'tie dan, Japie Krekel, bij mij beter bekend als Marcel, heel hartelijk welkom op dit geweldige forum, jongen, eindelijk, goed je hier te zien man
Ga gelijk de andere posts ook lezen
René
René
0 x
- Arnold1974
- Senior

Hey Marcel, leuk je hier te zien, welkom.
Groeten!
PS; als je het leuk vindt, kun je in je onderschrift een link naar je whiskybase maken.
Groeten!
PS; als je het leuk vindt, kun je in je onderschrift een link naar je whiskybase maken.
0 x
Inderdaad leuk om te zien dat er meer Horinezen hier op het forum zitten (zie mijn eigen voorstel-topic)
0 x
- Japie Krekel
- Senior

Michiel87 schreef:als je het leuk vindt, kun je in je onderschrift een link naar je whiskybase maken.
Hallo Michiel,
Ga ik zeker doen, bedankt voor de hint.
0 x
Japie Krekel schreef:Mijn naam is Marcel. Ik ben gehuwd en heb 1 zoon. Woonachtig in Hoorn. En zelfstandig ondernemer.
Allereerst welkom op dit forum. Ik ben wel benieuwd wat voor onderneming je hebt, zou je dit kunnen toelichten?
0 x
Terug naar “Even voorstellen, dat vinden we leuk !”