Mijn naam is Jeffrey en ik ben 35. Een jaar of tien geleden ben ik besmet geraakt met het whisky-virus en vooral in de eerste jaren heb ik enthousiast en vooral heel snel een behoorlijke collectie opgebouwd. Dusdanig zelfs dat veel van die flessen nog altijd ongeopend in de kast staan
Samen met enkele vrienden heb ik een zeer vrijblijvend whiskyclubje opgericht, genaamd de Doordrammers. Inmiddels is het alweer even geleden, maar met enige regelmaat proberen we een tasting-avond te organiseren, waarbij iedereen iets nieuws meeneemt, en waar we tasting-notities maken en vooral veel genieten. Ook van de randzaken als zalm, noten, kaas en een sigaartje op zijn tijd. Degene die de beste whisky van de avond heeft meegenomen, krijgt vervolgens een wisselbeker mee naar huis, haha.
Vandaag heb ik me maar eens aangemeld als lid hier, met een tweeledig doel. Allereerst hoop ik hier inspiratie te vinden, en mijn eerste indruk is dat dat zeker moet kunnen lukken. Als tweede reden geldt dat ik overweeg een aantal flessen te verkopen, en als ik het goed begrijp zou ik dat over 25 (nu 24) posts hier mogen doen. Wie weet kan ik nog iemand van jullie nog blij maken met iets moois straks
Slainthe!

ik bedoel