Braveheart schreef:Zou een dergelijke kritische blik niet altijd en overal op z'n plaats zijn? We zijn met z'n allen toch niet zo naïef om te denken dat alleen meneer Murray niet objectief is? Ik denk dat velen van ons hier op het forum heel veel reviews en andere verhalen lezen over onze gezamenlijke hobby op internet, in magazines en op beurzen en proeverijen dingen horen, waarbij verreweg de meeste van die verhalen afkomstig zijn van mensen met een direct of indirect, al dan niet commercieel, belang, toch? Daar is ook helemaal niks mis mee, maar het lijkt er hier op alsof alleen meneer Murray zich hieraan "schuldig" (dat is niet het juiste woord in deze, maar ik vind even geen goed alternatief) zou maken en dat lijkt me niet terecht, als dat al zo bedoeld zou zijn.
Ik ben ook kritisch in 't algemeen. Je kunt bovendien enorm verschillende meningen over whisky hebben.
Maar Jim is werkelijk doorgeslagen als je z'n lijstjes de laatste paar jaar ziet.
Zoals ik al zei, ik neem 't hem niet kwalijk, maar z'n kredietwaardigheid, die hij ooit vast correct zal hebben opgebouwd, is compleet verdampt in ieder geval.

, "sh.. waar is mn Makropasje"